Jeg søger efter partnerskab til et teknisk velbygget og eksisterende unikt site, som ikke endnu har brugere.
Det handler om sundhed og helseprodukter inden for en særlig gren. Sitet kan meget vel blive nr. 1 inden for dette meget populærer område af sundhed, hvis der lægges nogle timer og kræfter i. Jeg har ikke tid, og har egentlig heller ikke de rigtige talenter til at gøre det, men jeg har udviklet, bygget og betalt for et meget velfungerende site der absolut har muligheder for at kunne vokse sig rigtigt stort. Sitet kan ikke sælge produkter, og på den måde kan det ikke tjene penge lige med det samme, men sitet kan få meget store besøgsantal og blive en værdi på samme måde som netdoktor er det.
Du er: Interesseret i helse/sundhed. Selvstændig af sjæl. Interesseret i at bygge noget unikt. At lægge energi og navn til. God til at formulere dig skriftligt. Kreativ og igangsættende.
Du får: En stor gratis andel af sitet. En mulighed for at bygge noget stort og spændende, som du selv kan præge fra bunden.
Jeg er da interesseret i at høre nærmere om hvad din portal går ud på.
Har selv en virksomhed der sælger udstyr til alternativ behandling og veligeholdelse af vores helbred og sundhed. Laver næsten alt selv, er også fotograf, herunder også vores egen hjemmeside, har mangeårigt kendskab til arbejde med computere og diverse programmer.
Men, for at gå ind i dit projekt, vil vi så kunne omtale vores egne produkter og der i gennem "reklamere" for dem, eller er det mere sådan et generelt helse og sundheds site der skal ramme bredt og jeg skal bruge tid på andres produkter og metoder også?
For i sidstnævnte tilfælde kan jeg ikke overskue det da jeg også har et lønnet fuldtidsjob ved siden af egen virksomhed.
Jeg kan ikke skrive en PM til dig, da du ikke har aktiveret mulighedeandn for det under "indstillinger".
Det er ikke nemt at omtale egne produkter på denne "portal", da der hurtigt vil kommen en mistillid. Portalen er mere af "generel" karakter. Så det virker ikke som om at det er et projekt for dig.
Nej du har sikkert ret. Ikke fordi jeg mangler interessen, men lyder som om det er omfattende og skal investeres en del tid som jeg ikke har for meget af i forvejen.