Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du få min DanDomain-shop til at se sådan her ud? (Implementering)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg står inden længe og skal til at åbne min første webshop (og mit første firma for den sags skyld). Budgettet er meget stramt og søger derfor et godt tilbud fra dig.

Jeg har selv designet siden, for at kunne få den helt som jeg ville have den og har alle elementer  i en .PSD-fil.

De funktioner som du kan se på billederne, f.eks. 'Næste billede, Forrige billede', 'Sorter efter m.v.'.

Denne opgave skal ikke laves med det samme, men nok nærmere om 1 - 1½ måneds tid, når alle aftaler er på plads.

Enkelte små elementer er lånt fra andre webshops, f.eks. Side 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 (Greedy.dk), disse vil naturligvis blevet lavet om. Har blot sat designet op, så du kan få en idé om hvordan siden skal se ud.

OBS: Jeg er opmærksom på at mange af målene ikke passer helt (nogle felter sidder ikke helt i center, m.v.), men som sagt er dette blot for at du kan se hvordan siden skal se ud.

Designet skal se sådan her ud:

Nogen der kan give mig et godt tilbud? Du kan kontakte mig ved enten at:

• Skrive i kommentarfeltet nedenunder.
  • Sender en privat besked.
  • Sende en e-mail til kasper-andreassen(snabel-a)hotmail.com

Jeg glæder mig til at høre fra jer!

All the best

Kasper Andreassen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:11

Virkelig, slet ingen?

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 01:51

Kasper-A:

Kan du få min DanDomain-shop til at se sådan her ud? (Implementering)

Jeg kan få din DanDomain shop til at se ud lige som du vil, men desværre hænger det ikke heltl sammen med følgende:

Kasper-A:

Budgettet er meget stramt og søger derfor et godt tilbud fra dig.

De krav du stiller i dette oplæg ligger lidt udover det en normal implementering dækker over. Hvad jeg lige kan se af ekstra funktionalitet er følgende:

- Tilfældige vare på forsiden

- Blog

- Integration med socialemedier

- Søgning på varekategorier (er nemt at lave i teorien, men svært for dig at administrerer)

- Din type og By

- Varianter via bullets.

- Forrige / Næste billede

Jeg er næsten sikker på at et bud herfra ligger over dit budget, så jeg vil blot anbefale dig at være opmærksom på disse problemstillinger i forbindelse med valg af leverandør af din webshop. Måske kan dit behov dækkes bedre på andre måder eller måske er DanDomain shop ikke det rigtige valg til dette projekt.

Held & lykke med det.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 02:34

Hej Kasper.

Hvis de ikke opdager tråden selv vil jeg anbefale dig at tage fat i MediaStyle for at få et uforpligtende tilbud - det kunne risikere at være det bedste tilbud.

Venlig hilsen

Jørgen Olsen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:12

Hej Kristian,

Tak for dit nyttige svar! Hvilken ehandelsløsning ville du mene var bedst til dette projekt? Skulle det gøres med DanDomain, hvad ville det så koste, tror du?

P.s. bloggen bliver blot en Wordpress-blog, hvor knappen linker over til en ekstern side.

All the best

Kasper Andreassen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:14

Hej Jørgen,

Tak for dit svar! Vil prøve og hive fat i dem.

All the best

Kasper Andreassen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)