Hej Amino'er, Jeg står inden længe og skal til at åbne min første webshop (og mit første firma for den sags skyld). Budgettet er meget stramt og søger derfor et godt tilbud fra dig. Jeg har selv designet siden, for at kunne få den helt som jeg ville have den og har alle elementer i en .PSD-fil. De funktioner som du kan se på billederne, f.eks. 'Næste billede, Forrige billede', 'Sorter efter m.v.'. Denne opgave skal ikke laves med det samme, men nok nærmere om 1 - 1½ måneds tid, når alle aftaler er på plads. Enkelte små elementer er lånt fra andre webshops, f.eks. Side 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 (Greedy.dk), disse vil naturligvis blevet lavet om. Har blot sat designet op, så du kan få en idé om hvordan siden skal se ud. OBS: Jeg er opmærksom på at mange af målene ikke passer helt (nogle felter sidder ikke helt i center, m.v.), men som sagt er dette blot for at du kan se hvordan siden skal se ud. Designet skal se sådan her ud: Nogen der kan give mig et godt tilbud? Du kan kontakte mig ved enten at:
Jeg glæder mig til at høre fra jer! All the best Kasper Andreassen |
Virkelig, slet ingen?