Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

masse af links til en side men ingen PageRank?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil tror at mit spørgsmaal høre under SEO.

Dette link http://www.bioaddict.fr/ har ifølge yahoo site explorer godt 11863 inlinks og det er da en del men siden har inge PageRank? Hvordan hænger det sammen?

Jeg troede at jo flere inlinks du har jo bedere er din PageRank?

En anden ting. Det er vel ikke muligt at se hvor mange besøgende en side har uden at være ejeren af siden?

Jeg spørger da jeg er ved at finde nogen blogs/sider osv som kunne være interssant for mig at lave lidt reklame paa etc. og det skal jo helst være sider der er lidt værd i google og har et godt besøgstal, saa jeg minimere chancen for at spille mine penge.

Takker

mvh anders

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:48

PageRank er Google's opfindelse. Hvis man skriver "links:bioaddict.fr" i Google så får du at vide at der  kun er 14 links. Google og Yahoo tæller ikke links på samme måde.

Anders Sorensen:
En anden ting. Det er vel ikke muligt at se hvor mange besøgende en side har uden at være ejeren af siden

Hvis den er meget besøgt, så kan man se et ca. tal på Alexa. Men ellers ikke.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:53

Jeg får de samme antal link frem som dig, men der er stor forskel efter hvor man kigger.

Et sted har jeg 455 og andre 1 så meget stor forskel og tror kun google kan svare dig

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 443
Skrevet kl. 00:00

Hej Anders

Der kan være flere grunde, men det er højest sandsynligt følgende:

Googles opgivelse af PageRank i deres toolbar bliver ikke opdateret så tit - måske går der 3-6 måneder. Jeg vil derfor tro at det pågældende domæne har fået mange nye links i løbet af det sidste stykke tid og at Google i mellemtiden ikke har opdateret PageRank angivelsen i deres toolbar.

Sidens reelle linkpopularitet bliver dog opdateret i sammenhæng med at der bliver identificeret nye links der peger på siden. Så selvom at Googles toolbar viser "0", så afspejler dette ikke den reelle linkpopularitet.

En anden ting er så at PageRank generelt ikke afspejler den reelle linkpopularitet særlig godt. Men det er en helt anden debat :)

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 00:13

Niels:

PageRank er Google's opfindelse. Hvis man skriver "links:bioaddict.fr" i Google så får du at vide at der  kun er 14 links. Google og Yahoo tæller ikke links på samme måde.

Det var da vildt, 14 inlinks i google og i yahoo 11863 inlinks...  de maa da virkelig tælle lnks anderledes..

Men er yahoo site explorer ok at bruge?

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 443
Skrevet kl. 00:18

Anders Sorensen:

Det var da vildt, 14 inlinks i google og i yahoo 11863 inlinks...  de maa da virkelig tælle lnks anderledes..

Ja, det bliver opgjort vidt forskelligt ved inlink søgninger i de to søgemaskiner. Vær dog opmærksom på at Google ikke viser alle de inlinks som de rent faktisk har registreret, men kun udvalgte links (oftest dem med højest kvalitet). Google har med stor sandsynlighed fundet lige så mange inlinks som Yahoo (hvis ikke flere), så det skal du ikke bekymre dig om :) Du kan oftest sagtens gå ud fra at Google har registreret de samme links som Yahoo har.

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 00:22

Martin Poulsen:

Anders Sorensen:

Ja, det bliver opgjort vidt forskelligt ved inlink søgninger i de to søgemaskiner. Vær dog opmærksom på at Google ikke viser alle de inlinks som de rent faktisk har registreret, men kun udvalgte links (oftest dem med højest kvalitet). Google har med stor sandsynlighed fundet lige så mange inlinks som Yahoo (hvis ikke flere), så det skal du ikke bekymre dig om :) Du kan oftest sagtens gå ud fra at Google har registreret de samme links som Yahoo har.

Okay tak for det

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)