Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan man omgå annonceforbud på google??

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi driver en række bingo sites og vil mægtig gerne benytte google adwords. Da bingo falder under kategorien gambling er dette ikke tilladt, men jeg kan se at en række af vores konkurrenter annoncere på livet løs.

Er der nogen der har nogle råd til hvordan man kan omgå et annonceforbud og om det kan svare sig i det lange løb. Eller om man løbende vil blive lukket ned.

På forhånd tak,

Peter

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 21:45

Uden at kende noget til Gambling og Google AdWords, så tror jeg godt at det kan betale sig, samt at det ikke er særlig svært. Hvis man googler bingo på .dk, så kommer Danske Spil frem. Hvis de kan, så vil jeg vove at påstå at alle kan :)

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Tilmeldt 22. Jun 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:50

Tak for dit svar.

DK spil må gerne annoncere da de har monopol i Danmark og det derfor er lovligt for dem.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:55

Det har på et tidspunkt været brugt at lave fejlstavninger og så broad match på søgeordet - Har ikke selv forsøgt mig med et, men flere affiliates brugte dette i UK da det ikke var tillad at lave gambling annoncer

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:02

Google har vist åbnet op for spil annoncering, hvis man henvender sig til det engelske marked. Derfor er det sikkert blevet lidt nemmere at få annoncerne godkendt hvis man sidder derovre og igennem en engelsk google konto spreder sig til resten af Europa. Jeg ved det ikke, men det er et gæt, da jeg også har set nogle poker annoncer på engelsk men ved danske søgninger.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:59

Nicolaj:

Google har vist åbnet op for spil annoncering, hvis man henvender sig til det engelske marked. Derfor er det sikkert blevet lidt nemmere at få annoncerne godkendt hvis man sidder derovre og igennem en engelsk google konto spreder sig til resten af Europa. Jeg ved det ikke, men det er et gæt, da jeg også har set nogle poker annoncer på engelsk men ved danske søgninger.

Man skal have en spille licens i UK, før det stoppet for PPC for gambling skulle man ikke og mange affiliates nød godt af det. Da de fornyligt åbnet op igen skulle man opsætte en hel ny google konto og så sende en kopi af sin spille licens for at komme i gang igen.

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 08
Indlæg ialt: 222
Fra  Trovatten Netspiren - Din helsekostbutik på nettet Skrevet kl. 11:06

Google gennemgår manuelt dit site og hvis de ser ting som "spil/gambling" på forsiden, så kommer du ikke til at annoncere. Så hvis du kan skjule gambling, fra forsiden, så er der chancer for at du kan annoncere - men hvis du skjuler det for dem, så skjuler du det selvfølgelig også for brugeren.
Du må derimod godt annoncere på gambling og spil, hvis du annoncere for en 3. part - Hvis det er en mulighed.

Kig forbi min nye blog om Internet Marketing!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)