Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til design

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra ishøj
Tilmeldt 10. Sep 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Undskyld hvis det ikker er her jeg skal stille spørgsmålet, men er ny her inde på Amino. :)

Jeg har en point hjemmeside hvor man lige nu kan "købe" film og gavekort.

Har selv lavet designet men er ikke rigtig tilfreds med det. Jeg er lidt i tvivl om, om jeg selv skal lave designet eller få en anden til det, problemet er at jeg ikke ahr mange penge, og det er faktisk også HTML og CSS koderne jeg skal have lavet. Så beløbet løber vel op?

Har i nogen gode ideér til hvordan jeg kunne lave siden selv når siden handler om musik og forskellige gavekort. Aldersgruppen er forholdsvis imellem 14-37 år. Siden skal nok i det hele taget være hyggelig og komme ind på.

Hvis i vil se hvordan den ser ud nu så er det på www.gratishygge.dk

Mvh Ina

Fra ishøj
Tilmeldt 10. Sep 09
Skrevet kl. 12:31

ups fejl skrevet.

Når siden handler om film og gavekort. ikke musik.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:35

Hej Ina

For at høste inspiration kan du kikke på template monster

Jeg vil gerne hjælpe dig i gang med at sætte det op, så hvis du skal bruge hjælp send mig en PM.

/allan

Fra ishøj
Tilmeldt 10. Sep 09
Skrevet kl. 12:38

Allan Hansen:

Hej Ina

For at høste inspiration kan du kikke på template monster

Jeg vil gerne hjælpe dig i gang med at sætte det op, så hvis du skal bruge hjælp send mig en PM.

/allan

Hvad er en PM?. Kan du finde ud af HTML og CSS koder?

Fra ishøj
Tilmeldt 10. Sep 09
Skrevet kl. 12:39

Hej allan

hvad er en PM og vil du hjælpe med Koderne når jeg når så langt?

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:44

Hej Ina

PM =  Privat message ja jeg vil gerne hjælpe dig når du når så lang Smile

Du kan også maile mig på al@fusion-it.eu

Allan

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 13:21

Hej Ina,

Send mig en mail, gerne med lidt flere detaljer angående dine ønsker og jeg vil så regne et tilbud ud til dig fra det tilsendte materiale.

Indosoft er en danskejet virksomhed som hører ind under Bali Tech A/S med hovedkontor på Bali i Indonesien.

Vi er professionel leverandør af serviceydelser til danske virksomheder, herunder samarbejder vi også med flere danske IT - virksomheder, hvor vi har programmører ansat til at arbejde på deres projekter indenfor software og Internetudvikling.

Vi har dygtige programmører til software udvikling, og programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Virksomheden beskæftiger professionelle medarbejdere, som alle er parate til at give jer et godt produkt og et højt serviceniveau.  Samtidig med har vores medarbejdere, med deres store erfaring, gode forudsætninger for at sætte sig ind i netop jeres opgave.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk 
www.IndoSoft.dk

Fra København (Rødovre)
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 16:16

Hej Ina,

Vi har gode erfaringer med design til pointshops.

Du er velkommen til at skrive en mail  til undertegnede pa tkhau@mwc.vn for yderligere informationer plus hvor billigt vi kan designe og

slicet CSS + HTML-kodning af designet til din point hjemmeside.

Se ex pa folgende link: http://skrabonline.dk/skrab

Med venlig hilsen
Kim H. T
www.mwc.com.vn

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:34

Hej Ina,

Hvis du er interesseret, kan hjælpe dig med at gøre det mere spændende og hyggeligt :)
Jeg er igang med multimediedesign uddannelsen i Aalborg, og arbejder tildaglig som freelance webdesigner og udvikler.

Hvis du har lyst vil jeg meget gerne komme med et tilbud, men det kræver at jeg får lidt flere detaljer omkring idéen med sitet, samt dine ønsker og krav.

Du skal være velkommen til at kontakte mig på: nils@np3design.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)