Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tilladelse til vandpibe cafe

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 02:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg er helt ny her på siden, så må undskylde hvis jeg stille dumme spørsmål eller hvis de bliver stillet under det forkerte katogri.  jeg har længe tænkt på og åbne en vandpibes cafe, men vil bare lige høre om nogen der har kendskab til det. skal man have en spev tilladelse til fra kommunen , åbningstisder og udsugning. Der skal forresten ikk sælges spiritus, så det er ikke den tilladelse jeg tænker på :)

Håber der nogen der kan hjælpe mig .

Ps: rigtige fed site

Tilmeldt 12. Sep 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 08:55

Hej

Jeg er sikker på, at hvis du ringer på det tlf. nr. der er oplyst herinde, kan du få et hurtigt svar. De kan samtidig også oplyse dig om andre ting du skal være opmærksom på Smile

Held og lykke med det.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 10:07

jeg ville også straks hive fat i myndighederne, vandpibe er dog vist underlagt samme regler som alt anden rygning. 40 kvm reglen for værtshuse gælder vist stadig.

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 14. Sep 09
Skrevet kl. 23:34

Tak for siden min ven ;) , jeg må lige prøve og høre dem ad  :)

Tilmeldt 14. Sep 09
Skrevet kl. 23:36

Jeg har også hørt om det 40 kvm regel, men tænkte mere om man skal have et eller andet spec tilladelse og hva med f.eks. åbningstider ??

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:51

Med den retning, som rygelovgivningen i Danmark tager, ville jeg ikke satse på en forretning, der baserede sig på rygning.
Jeg ville i hvert fald skrue forretningsplanen sammen på en måde, så jeg også kunne klare mig, hvis rygning på offentlige steder skulle blive HELT forbudt. Mit gæt er, at det er et spørgsmål om tid før 40 kvm-reglen også ryger.

mvh Hans

Tilmeldt 14. Sep 09
Skrevet kl. 01:02

Det er præcis der problemet lægger. Fordi jeg tænker på og bruge en stor pose penge på indretning osv, så det vil være spild af penge/kræfter hvis jeg gøre det, og efter ½-1 år bliver der vedtaget en lov om ryg reglen. Tongue Tied

Tilmeldt 14. Sep 09
Skrevet kl. 01:02

Det er præcis der problemet lægger. Fordi jeg tænker på og bruge en stor pose penge på indretning osv, så det vil være spild af penge/kræfter hvis jeg gøre det, og efter ½-1 år bliver der vedtaget en lov om ryg reglen. Tongue Tied

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 02:52

kan man ikke omgås det måske kommende rygeforbud for vandpibe cafer ved at lave cafen lidt loge agtig jeg forstiller mig at man skriver under på et eller andet billigt medlemskab før man må komme ind! og så måske lige smide sin mail nu hvor man er igang så kan man jo også påminde med nyhedsbrev om ny importeret paradis æble tobak fra yemen eller hvad man nu finder ud af..

ovenståen er bare en tanke skudt ud i luften, så undersøg lige reglerne!

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 09:49

Jo som udgangspunkt så vil det jo nok stadigt være lovligt at ryge i private klubber og loger, men spørgsmålet er hvordan Skat vil se på det når du driver det for at tjene penge, en loge mm. er jo normalt ikke profitmaksimerende....

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)