Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor gammel skal man egentligt være ..

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Birkerød
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 64
Fra  Preadly ApS Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

>Mr.jensen

Hmm, hvor mange "møder" kan man egentligt ikke lave bag skærmen? ment med jeg kunne i princippet, have en myndig osv. tar var mit ansigt ud ad til, fik selvfølgelig sin del af pengene, men kunne det lade sig gøre med juridiske ting?

>Christen

Tak for det svar! Det var fandme et fedt et.
Tjah faktisk et godt råd med at starte stille og roligt.. ligesom med at lære at svømme først stikker man tå'en i, bagefter mærker man temperaturen osv. lidt det samme ;)

>Jesper Laugesen

Hvilke juridiske ting taler vi om her? Og jeg har siindsygt mange ideer jeg brænder for at komme rigtigt igang med ;) men det kræver vel også et ordentligt omgang papir skrivning først..
Og selvfølgelig fritids projekt, dvs. efter lektier o.l...

Stolt Co-Founder af Preadly.
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 00:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det var sådan jeg mente, prøv dig lidt frem og kast dig ud i det, hvis det er noget du føler fungere.

Spændende med alle dine ideer må vi ikke høre lidt om dem. der er sikkert mange herinde der kan hjælpe dig på vej og fortælle dig lidt om hvad du skal være opmærksom på.

Fra Birkerød
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 64
Fra  Preadly ApS Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Klart jeg vil da snart komme tilbage men pt. må jeg lige brainstorme med mig selv og lave nogle mind-maps, og illustrationer. Så ser jeg om det holder og derefter skal jeg da poste så hurtigt jeg kan!

Men en ide, jeg alleredet syntes kunne være god(ved ikke om den er dum), er en kopi af amino(koncept kopi) bare til unge.. det vil sige der er nogle ekstra hjælpe midler og lidt. Det vil blive drevet af reklamer og Plus, Guld og Platinium brugere.

Dum eller god ide?

Stolt Co-Founder af Preadly.
Side 2 ud af 2 (13 indlæg)