Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google annoncering på flamsk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hørsholm
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Vi har lige lanceret vores service i Holland.

Ud over de mange hollændere der bor i holland og taler hollandsk - Smile - kunne jeg godt tænke mig at ramme de belgiere der taler flamsk, da jeg har ladet mig fortælle at det er det samme som hollandsk - og de derfor også er i vores målgruppe.

Jeg kan naturligvis sagtens ramme belgiere, men der er ikke noget sprog der hedder flamsk. Er der nogen der ved om hollandsk som sprog mod belgiere som land er den rette indstilling her - eller har jeg overset noget ?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:15

Jeg tror at Belgien er et svært land at annoncere i. Det er jo ikke længe siden at landet var ved at blive delt i 2, så jeg kunne godt forestille mig at den ene halvdel ikke vil tale fransk og den anden halvdel ikke vil tale flamsk, jeg tror dog at begge halvdele forstår begge sprog. Den samme problemstilling har man nok i Schweiz med tysk, italiensk og fransk.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 18. Sep 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:01

Hejsa,

Det er helt rigtigt! Belgien består af to delen, en del hvor de taler fransk og en del hvor de taler flamsk. Og de to deler er ikke så glad for den anden del... Landet er splitet, derfor er det svært at sige at du rammer plat med hollandsk. Hvis du vil gør noget i Belgien, er du nød til at bruge de to sprog der.

Hilsen,

Mignon

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)