Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drikker du fredagsbajere med de rigtige mennesker?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Så hjælp mig med at finde et par IT konsulentopgaver af 1-4 mdrs varighed henover efteråret og foråret.

Jeg bor i udlandet og har ikke så god mulighed for at netværke i dk. Jeg arbejder remote og har brug for at tilføre noget tilstedeværelse / troværdighed til processen.

Jeg arbejder med C#, .NET, ASP.NET MVC, Ajax, SQL, XML/XSLT/XPath, regex/parsing mv.

Jeg tager 700-900 kr i timen, 20-25% kickback til dig.

Kontakt jacob snabela shoutoutmedia dot dk.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:01

Hej Jacob

Fredagsbajere når jeg ikke så tit, men tag et kig på www.indkobsafdelingen.dk og vend tilbage om det er et koncept du vil være leverandør i.

Skal dog lige gøre opmærksom på, at du kan være svær at sælge, da prisen for denne service udført i østen er noget lavere. Der er danskere i Østen, som figurerer herinde med lavere priser. Skriv lidt om, hvorfor man skulle vælge dig, da du havner lidt nede i et hul mht. pris og ikke-indenlandsk service.

Michael Kousgaard

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 16:20
Gennemsnit 2,6 stjerner givet af 5 person

Jeg vil mene at en der kan sælge distance-it-arbejde til den pris fortjener "kickback" på 70-80% i stedet for 20-25%.

Held og lykke med millionærdrømmen.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 16:25
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jørgen Olsen:

Hvorfor skal der altid komme sådan en kommentar fra dig? Sad

Tilmeldt 16. Jan 09
Skrevet kl. 16:46

Hej Michael,

Jo det kan jeg da godt være leverandør til, hvis det er noget der virker :)

Indkøberen/Fokus:
Skriv lidt om, hvorfor man skulle vælge dig, da du havner lidt nede i et hul mht. pris og ikke-indenlandsk service.

Jeg tror ikke meget på outsourcing (læs: billig udenlandsk arbejdskraft) af projekter under 2-4 måneders varighed. Der er typisk for meget overhead og det er en risiko for pris og deadline. Men det afhænger selvfølgelig af projektet.

For et projekt på fx. 3 mdr er måske halvdelen af arbejdet kravindsamling, mockups, arkitektur, modellering, planlægning. Det betaler man alligevel danske priser for (hvad enten det er opført sådan på fakturaen eller ej). Den anden halvdel er implementation, og der kan man spare penge udenfor dk. I så fald skal projektet først formidles videre til de udenlandske udviklere og det medfører flere timer til projektstyring og risiko for at info går tabt i processen.

Jeg arbejder som dansk konsulent, jeg sidder bare ikke på kundens kontor. Det er en smagssag, mange danske konsulenter i dk kommunikerer med deres danske kunder via tlf og email istedet for at sidde hos dem. Jeg er selvfølgelig regelmæssigt hjemme, jeg skal alligevel nå at bruge mine bonuspoint før sas krakker :)

mvh Jacob

Tilmeldt 16. Jan 09
Skrevet kl. 16:47

Jørgen Olsen:

Tak :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:47

Hej Jakob

Du skal ikke tage dig af Jørgen, han har ret svært ved at acceptere at der er stor forskel på værdien af forskellige menneskers timer, nok primært fordi han ikke selv har haft så meget held, med at tage en høj pris for egne timer.

Du kan evt. prøve at kontakte 7N, de har masser af opgaver a la det du beskriver.

Tilmeldt 16. Jan 09
Skrevet kl. 04:53

Lundsby,

Tak skal du have, det prøver jeg! :)

mvh Jacob

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)