Ved at Softicemix kan købes til rigmelige priser i Metro, de har både "mathilde´s" og et plagiat produkt, men det smager sgu fint, har selv konsumeret en del efterhånden :-)
Méeen som iværksætter skal man jo ikke klage hvis der ' ikke er konkurrence på et marked, for så er der en oplagt mulighed for at lave en ekstra forretning ik ;-)
I forhold til priser på mix, skal man tænke på maskinernes udnyttelsesgrad af mix'en. Hvor meget svulmer en liter mix = hvor mange softice's kan man servere pr. liter= hvor meget kan man tjene. Man regner med at isen svulmer mellem 120 og 140% (luft i mix)
Iøvrigt....Er der nogen der har fået oplyst priser endnu ????? (ikke jeg)
Vær opmærksom på at "no name" maskiner også kan gå istykker ! Tænk at have en softicemaskine ude til en fest og den går istykker, eller en varm sommerdag ikke at kunne sælge softice .... (Backup..? )
Disse maskiner, hvem dækker service under garantien, hvad med reservedele, og hvad bagefter?
Maskinerne er ofte produceret i Kina. Som profesionel bruger af udstyret (softice) mener jeg der er 2 mærker der kører: Carbigiani (Italiensk) og Taylor (Amerikansk) Bruger selv Carbigiani som forhandles af Nordjysk køleservice. God service og folk fordelt over det ganske land. Har ikke noget dårligt at sige om Taylor. Der er bare et eller andet med italienerne og is.
Jeg fik priserne i tidernes morgen, og de var uforskammet høje ;-) Såvidt jeg husker tæt på mærkevarernes priser, så at kalde dem for billige er vist lige lovligt kreativt.
Vi bruger frigomat. De fungerer også, men de er ekstremt dyre i reservdele, også almindelige sliddele, så de maskiner skal vi ikke have flere af.