Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi søger et nyt bestyrelsesmedlem – Noget for dig ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 30. Jan 06
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,


 


Én af vores medlemmer er trådt ud af bestyrelsen, og jeg er på udkig efter et nyt medlem.


 


Bestyrelsen består i forvejen af en Advokat, en Økonomiansvarlig samt en Personaleansvarlig. Så det vi har brug for er en kreativ person, der kan være med til at sætte skub i nye tiltag mv.


 


Mener du dette kunne være dig og du er frisk på nye udfordringer må du gerne smide mig en mail hvor du skriver lidt om dig selv og dine erfaringer mv.


 


Alle henvendelser vil naturligvis blive behandlet fortroligt....så hold dig ikke tilbage.
 
P.S. Møderne foregår primært i Århus


          


Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Plantetorvet,

 

Det lyder som en interessant opgave - der på ganske fin vis harmonere med mkine kompetencer og lyster.

 

Min ingangsvinkel er salg og marketing kompetencer.

 

Læs mere om min perosn på min hjemmeside - eller skynd dig og tag kontakt.

 

Vi snakkes ved :)

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Plantetorvet.

Har I fået jeres bestyrelse på plads?

Jeg har en sjælden kombitation af uddannelser og erfaring, der passer som fod i hose i jeres bestyrelse (tror jeg)

Jeg er uddannet planteskolegartner fra Beder Gartnerskole og har arbejdet i havecenter i 4 år. Efterfølgende tog jeg en marketinguddannelse og har siden været i reklame/marketing branchen i 8 år, heraf 2½ år som selvstændig på fuld tid. Jeg har selv en professionel bestyrelsesformand i det ene af mine selskaber og føler også at jeg har noget at bidrage med "på den anden side af bordet"

Sig endelig til, hvis I kunne være interesseret i yderligere dialog.

 

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det lyder som en spændende udfordring. Jeg har en bred baggrund med overskriften ledelse, dels fra mediebranchen, konsulent og rådgivning. Jeg har p.t. min egen "lille butik", og resten af tiden går med bestyrelsesarbejde.

Jeg tænker meget "ud af kasserne", og har arbejdet meget med ekspansionsprocesser, turn-a-round og internationalisering.

Hvis I er interesseret i et CV sender jeg det gerne til jer.

Med venlig hilsen

Chrestine Haar

www.carpocompany.dk

ch@carpocompany.dk

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !!!

 

Har med interesse læst denne annonce, ville gerne fremsende mit Cv, Hvad er jeres mail adresse???

 

Hilsen

 

Morten

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !!!

 

Send mig din mail adresse, så jeg kan fremsende mit Cv. Hilsen morten

Fra Århus
Tilmeldt 30. Jan 06
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :
HejJeg takker for den store interesse og kan meddele at vi har gennemført en rokering, så nu skal den "nye" bestyrelse  lige have lov at komme i gang. Jeg vil vende tilbage med et nyt indlæg hvis der mangler flere supplerende kompetencer.

 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

ok iorden....

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !!!

 

Har med interesee læst din annonce, send mig din mail adresse - sådan at jeg kan fremsende mit Cv

Hilsen

morten

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)