Skal du bruge en ny hjemmeside eller mangler din nuværende bare et face lift?
Fra Sæby
Tilmeldt 26. Jan 09
Jeg søger flere referencer, og laver i den anledning billige hjemmeside løsninger.
Jeg laver 1-2 Design forslag til jeres nye hjemmeside, uden betaling. Så i kan besteme jer for om i vil have mig til at lave jeres nye hjemmeside.
Statisk og Dynamisk Hjemmesider , som vil blive skræddersyet til jeres forbrug. Kontakt mig, så finder vi ud af hvad du har brug for.
Teknisk info Hjemmesider vil blive lavet i ASP.NET C#, AJAX.NET samt MSSQL 2005.Nyeste Referencer www.viflytterdinbil.dk www.khsikring.dk
Om mig Uddannet Web-integrator Uddannet Multimedie-integrator
Hvis noget af det ovenstående har fange interesse, kan jeg kontaktes på 23 66 03 95 eller kasper_lau@hotmail.com
Svar
Tilmeldt 13. Feb 08
Per Aaskov
Skrevet
11-09-2009 kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Kasper,
Det lyder meget interessant. Jeg savner nemlig en hjemmeside, men en funktion lignende den med kort/postnummer som du har lavet på viflytterdinbil.dk.
Kontakt mig gerne på info@redmenneskeliv.dk eller på 30 87 87 30, så kan vi snakke sammen om mine ønsker til design/farve osv.
Dbh Per Aaskov Knudsen
Svar
Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Torben Clausen
Skrevet
11-09-2009 kl. 19:43
Svar
Hej Kasper.
Har du ikke en hjemmeside selv, som man kunne hente noget information fra?
Svar
Tilmeldt 13. Jan 09
EagleGolfShop
Skrevet
11-09-2009 kl. 19:49
Svar
Hvad priser ligger vi på?
Svar
Fra Sæby
Tilmeldt 26. Jan 09
Fra Sæby
Tilmeldt 26. Jan 09
Hej EagleGolfShop
Det kommer an på hvad du skal have lavet... hvis du, kan vi tage en snak over telefon.. jeg kan fanges på 23 66 03 95
Svar
Tilmeldt 13. Jan 09
EagleGolfShop
Skrevet
11-09-2009 kl. 20:30
Svar
Altså, i bund og grund er i masser af udbydere der laver det samme produkt, jeg har fået omkring 30 henvendelser så jeg vil hellere have nogle pris eksempler frem for at spille min tid på at læse 30-40 henvendelser igennem, som alligevel er det samme
Svar
Fra Sæby
Tilmeldt 26. Jan 09
Hvis sender mig noget informationer omkring den side du skal have lavet på min e-mail, skal jeg nok sende dig en pris.
Svar
Tilmeldt 13. Jan 09
EagleGolfShop
Skrevet
11-09-2009 kl. 20:41
Svar
Hvad er prisen f.eks på de 2 sider du har som reference hvis det kun er tekst og billeder der skal laves om.
Og ja jeg har fået bud fra 2.000 til 5.000
Svar