Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg tilbyder patenttegninger og tekniske tegninger.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Sep 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi tilbyder patenttegninger og tekniske tegninger for et IP firma, en individuel opfinder eller et firma indenfor et teknisk innovativt område. Vi hjælper virksomheder til at skabe alle former for illustrationer, både 2D og 3D.

Prøv at se på vores hjemmeside www.gonnadraw.com. Smile

GonnaDraw er en ung virksomhed, men vi er ikke nye med henblik på tekniske tegninger. Mine kollegaer og jeg har i de sidste 10 år produceret en lang række tekniske tegninger og patenttegninger for brug i industrielle dokumenter, patent ansøgninger, artikler, brochurer, hjemmesider, formelle dokumenter med mere. Vi kan levere resultatet uanset om det er et instrument, et system, et blokdiagram, eller en tegning af en kompleks mekanisk samling.

Uansat om det er opdatering af eksisterende tegninger, omkonvertering af tegninger eller udarbejdelse af nye tegninger, kan vi løse opgaven. Der findes nogle 'samples' på vores hjemmeside, www.gonnadraw.com

Vores virksomhed fokuserer på at give vores kunder en god oplevelse ved at yde hurtig, forudsigelig og rettidig service med hurtig turn-around tid når påkrævet. Uanset om det er en stor virksomhed eller en lille virksomhed, kan vores hurtige service tilpasses den enkelte klients behov.

Vores service dækker fra en enkelt tegning til hundredvis af tegninger.

Vi ser frem til at arbejde sammen med dig.

Yee Schou:  contact@gonnadraw.com

Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4 Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4 Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)