Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Invitation til opsaring på Telefon regninger......læse her

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jun 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 04:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er der kommet noget rigtig spændede i Denmark. Især til dem der elsker at snakke i telefonen

med familier og venner fra hele verden.

Kan du lide at spar penge på telefon? Så se her....det kan du ikke få hos andre Teleselskaber.

Er du intereseret? Skal du kontakt mig og Jeg sender en tilmeldings blanket til dig.

qualitytalks.

Tilmeldt 12. Jun 06
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 17:58
De tal holde da ikke nogen steder, har du selv været inde og kigge på priserne hos de forskellige udbydere?
Tilmeldt 22. Sep 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:18
Dato: 04-10-2006 17:57:43 Forfatter: 4ever De tal holde da ikke nogen steder, har du selv været inde og kigge på priserne hos de forskellige udbydere?

Hej 4ever

du har måske ret, men kan du ikke komme med noget konkret, det vil være lidt mere konstruktivt.

Tilmeldt 12. Jun 06
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 20:24
det var da konstruktivt nok, hvis du vil se hvad jeg mener, så åben det pdf-fil han linker til, og tjek priserne hos de nævnte udbydere
Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 01:20
Jeg snakker da 60-95% billigere end det AMway tilbyder...

"Du beholder dit abonnement og telefonummer" dvs jeg stadig er kunde hos mit gamle teleselskab + skal så osse betale til AMway?

Skulle ikke undre mig man lige skal ringe til et 70/80 nummer først også trækker de på ens konto... (det er set før)...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)