|
Hej Kent, Enig, lilla nyhedsblok er væk! Rød blok er det lidt sværere med, da jeg jo p.t. ikke har nogen programmør og forsiden er mit eneste talerør udadtil. Så snart fejlene er udbedret kan den fjernes! MEN de sidste blokke har samme font og størrelse, og jeg kan ikke umiddelbart se at det ellers skulle være svært at læse pga. designet... er det ikke fordi de 2 (1) farvede blokke har virket forstyrrende. Du har nok ret i at jeg burde skrive kr. foran prisen efter mærke.... det er generelt nok præcis på dette område at jeg falder lidt i, for jeg forestille mig jo ofte at de mennesker som handler mine varer, sagtens ved hvad der er tale om og i nogle tilfælde, kan jeg nærmest føle, at jeg fornærmer dem, ved at udpensle ting de er begavede nok til at forstå....! Men sådan skal man (jeg) nok ikke tænke!? Tja jeg kan faktisk ret godt lide enkeltheden på info. siden - tekst, billed, matchguide. Siden har været lavet på mange forskellige måder, men dette syntes jeg virkede bedst - og igen, befriende anderledes end mange andre shops. Måske jeg tager fejl og skulle lave nogle nye og flere tests og høre hvad folk syntes... Mange tak for dit input.... jeg vil prøve at overveje alternativer til opsætninger.
Venligst Charlotte
|
Hey Jan
Ville bare lige rose dit link, meget lærerigt..
Bliv gratis medlem