Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fotoopgaver løses gratis

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

min partner og jeg er ved at starte et firma op inden for kosmetik og skincare branchen.
vi er er i opstartsfasen og har derfor ikke særlig mange penge. VI er bosat i København, og betaler selv. din transportudgifter.
vi kunne godt tænke os at få taget nogle billeder af vores modeller og vores produkt.

Har du evt. en mail jeg kan skrive til, da jeg helst ikke vil ud med så meget om firmaet her inde pt.
ellers send mig en mail på: nicklasjorgensen@hotmail.com 

mvh. Nicklas 

Fra Göteborg
Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 23:18

Carsten Olsen:

Hej Søren,

God ide at starte ud med at tilbyde gratis fotografering i en periode. Kunderne kommer fordi de har set nogle billeder på din hjemmeside, som de kan lide og i den stil, de eftersøger. Det er bare med at få dit portfolio udvidet i en fart. Det giver meget mere erfaring at tage billeder, der skal bruges af andre, end bare at fotografere for sig selv.

Hvis du vil tjene penge på at fotografere, så er der allerflest penge at hente indenfor produktfotografering. Mange af Aminos brugere mangler gode billeder til deres web-shops, men har ikke råd til at benytte sig af mere veletablerede fotografer.

Den fotograf, som Morten "Wide-Eyes" omtaler er i øvrigt mig. Det kunne være en kanon sjov opgave, men jeg har desværre ikke tiden til det, så den er åben. Det bliver ikke nogen helt let opgave, så øv dig lidt på at tage billeder af skate-boardere, rulleskøjteløbere, mountainbikere og lignende inden. Det kunne også give et par gode "skud" til din hjemmeside Smile

Rigtig meget held og lykke med projektet.

Med venlig hilsen

Carsten

Hej Carsten

Tak for din besked. 
Jeg er bestemt positivt overrasket over mængden af mennesker der har kontaktet mig. Det er jo bare dejligt :)
Morten "wide-eyes" opgave lyder bestemt spændende, så jeg har også planer om at øve mig en på den slags billeder inden jeg kommer igang. Det vil ihvertfald give en anderledes sæt billeder og en udfordring som jo er det næsten alle fotografer elsker =)

Som sagt tak for beskeden og så håber jeg i øvrigt ikke at jeg stjæler mere af dit arbejde i fremtiden ;) hehe

Med venlig hilsen
Søren Fritzner Nielsen 

Fritzner.se - Professionelle løsninger af alle fotoopgaver.

Fra Göteborg
Tilmeldt 3. Sep 09
Skrevet kl. 23:23

Hans Stokholm Kjer:

Hej Søren

Jeg trænger faktisk til en serie portrætter.
Jeg kunne også indimellem bruge nogle rigtig lækre fotos fra forskellige begivenheder i Thy.
Hvis jeg finder en dag, hvor der foregår flere forskellige begivenheder, kunne du jo bruge en dags tid herovre - så skal jeg med glæde betale både din kørsel og din forplejning.

mvh Hans

Hej Hans

Det lyder spændende, du er velkommen til at kontakte mig med lidt flere detaljer så kan vi måske finde ud af noget
Du kan finde min kontakt info på min hjemmeside fritznerfoto.dk 

Med venlig hilsen
Søren 

Med venlig hilsen
Søren Fritzner Nielsen 

Fra Göteborg
Tilmeldt 3. Sep 09
Skrevet kl. 23:27

Kim Gam-Jensen (tropefisk.dk):

Hej Søren,

Super tilbud, som vi i hvert fald gerne vil benytte os af!

Vi kunne sagtens bruge nogle bedre portrætfotos og vi har også både arbejdssituationer som vi mangler billeder af.

Vi bor i Aars, en god halv times kørsel fra Aalborg. Du er velkommen - uforpligtende - til en kop kaffe.

Tak for din besked Kim
Det lyder som en god opgave som jeg gerne vil høre mere om. Hvis du har lyst må du gerne beskrive hvad du har i tankerne lidt mere i dybden. Du kan finde min kontaktinformation på hjemmesiden fritznerfoto.dk (eller bruge kontaktformularen)

Med venlig hilsen
Søren Fritzner Nielsen 

Fra Göteborg
Tilmeldt 3. Sep 09
Skrevet kl. 23:32

Nicklas Jørgensen:

Hej Søren,

min partner og jeg er ved at starte et firma op inden for kosmetik og skincare branchen.
vi er er i opstartsfasen og har derfor ikke særlig mange penge. VI er bosat i København, og betaler selv. din transportudgifter.
vi kunne godt tænke os at få taget nogle billeder af vores modeller og vores produkt.

Har du evt. en mail jeg kan skrive til, da jeg helst ikke vil ud med så meget om firmaet her inde pt.
ellers send mig en mail på: nicklasjorgensen@hotmail.com 

mvh. Nicklas 

Hej Nicklas

Du er altid velkommen til at kontakte mig og forklare dine tanker lidt nærmere.
Du kan finde min kontaktinfo gennem hjemmesiden fritznerfoto.dk

Med venlig hilsen
Søren Fritzner Nielsen 

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Aug 07
Indlæg ialt: 281
Fra  Eventyr Haver® Skrevet kl. 20:19

Hej Søren

Jeg designer havelamper kunne godt tænke mig at få  tage nogle billeder af dem.

Jeg bor i nærheden af Vodskov og kører gerne til Frederikshavn for at få taget billeder.

Det er noget af en udfordring for de skal tages både i dagslys og tusmørke så man kan se hvordan de ser ud.

Jeg glæder mig til at høre om det er noget du kunne tænke dig at prøve kræfter med.

Ha' en rigtig god weekend

Fra Göteborg
Tilmeldt 3. Sep 09
Skrevet kl. 23:21

Annette - Eventyr Haver:

Hej Søren

Jeg designer havelamper kunne godt tænke mig at få  tage nogle billeder af dem.

Jeg bor i nærheden af Vodskov og kører gerne til Frederikshavn for at få taget billeder.

Det er noget af en udfordring for de skal tages både i dagslys og tusmørke så man kan se hvordan de ser ud.

Jeg glæder mig til at høre om det er noget du kunne tænke dig at prøve kræfter med.

Ha' en rigtig god weekend

Hej Annette

Det lyder som en sjov og lidt anderledes opgave.

Hvis du har lyst kan du kontakte mig med en smule mere information om hvad du havde tænkt dig, om det skal være produktfotos, stemningsbilleder, i fotostudie eller om det skal være ude i en have. Du kan finde min kontaktinformation på min hjemmeside. FritznerFoto.dk

Med venlig hilsen
Søren Fritzner Nielsen 

Tilmeldt 23. May 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:30

Hej Søren

Jeg synes det lyder spændende så hvis du vil en tur nord for København og lave produktfotos af forskellige varer hører jeg gerne fra dig...

send mig en mail så kan vi tales ved

Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 13:32

Hej Søren,

Når du er i København, må du endelig også kontakte mig.

Fra Göteborg
Tilmeldt 3. Sep 09
Skrevet kl. 00:50

Jeg har nu besluttet mig for hvilke opgaver jeg vil påtage mig og hvilke jeg desværre ikke har tid og penge til at udføre. Jeg har forsøgt at skrive en privat mail til alle der har henvendt sig, men har desværre haft svært ved at komme i kontakt med alle.

Er du en af de få der mangler at modtage en mail vedrørende opgaven skriv da til mig på fritznerfoto@live.dk eller gennem kontaktformularen på min hjemmesiden FritznerFoto.dk så skal jeg hurtigst muligt vende tilbage.  Smile

Med venlig hilsen
Søren Fritzner Nielsen 

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)