Hej Søren, min partner og jeg er ved at starte et firma op inden for kosmetik og skincare branchen. Har du evt. en mail jeg kan skrive til, da jeg helst ikke vil ud med så meget om firmaet her inde pt.
mvh. Nicklas |
Carsten Olsen:Hej Søren,
God ide at starte ud med at tilbyde gratis fotografering i en periode. Kunderne kommer fordi de har set nogle billeder på din hjemmeside, som de kan lide og i den stil, de eftersøger. Det er bare med at få dit portfolio udvidet i en fart. Det giver meget mere erfaring at tage billeder, der skal bruges af andre, end bare at fotografere for sig selv.
Hvis du vil tjene penge på at fotografere, så er der allerflest penge at hente indenfor produktfotografering. Mange af Aminos brugere mangler gode billeder til deres web-shops, men har ikke råd til at benytte sig af mere veletablerede fotografer.
Den fotograf, som Morten "Wide-Eyes" omtaler er i øvrigt mig. Det kunne være en kanon sjov opgave, men jeg har desværre ikke tiden til det, så den er åben. Det bliver ikke nogen helt let opgave, så øv dig lidt på at tage billeder af skate-boardere, rulleskøjteløbere, mountainbikere og lignende inden. Det kunne også give et par gode "skud" til din hjemmeside
Rigtig meget held og lykke med projektet.
Med venlig hilsen
Carsten
Hej Carsten
Tak for din besked.
Jeg er bestemt positivt overrasket over mængden af mennesker der har kontaktet mig. Det er jo bare dejligt :)
Morten "wide-eyes" opgave lyder bestemt spændende, så jeg har også planer om at øve mig en på den slags billeder inden jeg kommer igang. Det vil ihvertfald give en anderledes sæt billeder og en udfordring som jo er det næsten alle fotografer elsker =)
Som sagt tak for beskeden og så håber jeg i øvrigt ikke at jeg stjæler mere af dit arbejde i fremtiden ;) hehe