Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med .ws domæne

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har lavet noget arbejde for en fyr herinde, som er gået lidt i vasken (meget beklageligt). Det drejer sig om noget linkbuilding (tilføje et site til en masse link-kataloger). Har lavet det et par gange før, hvor det har duet fint (dog med .dk domæne).

Jeg har brugt fuldkomment samme fremgangsmåde som de sidste gange, men denne gang har det åbenbart slet ikke virket...

Nogen der kan gennemskue hvad der kan være galt?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 12:37

Det er meget svært at vurdere, hvorfor din linkbuilding ikke har virket. Især når du ikke er mere konkret.

Det virker dog meget usandsynligt, at det skulle have noget med domæne-typen at gøre.

Et vildt gæt på baggrund af den opgivne information er, at du denne gang har kastet dig ud i søgeord med større konkurrence, og effekten af dine kataloglinks derfor ikke har været stor nok?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:00

Tak for svaret. Det er lidt svært at komme med noget mere konkret, men i følge min kunde, virker det ikke som det skal, hvilket jeg er hammertræt af .. Jeg tror jeg tager den med ham herfra :)

Simon

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:22

Hej Simon,

Nu du har smidt spørgsmålet ud i et forum, får du lige lidt flere kommentarer herfra.

Du skriver, at ifølge din kunde virker din katalog-linkbuilding ikke som den skal. Tjekker du ikke selv effekten? Og har du lovet en vis effekt på forhånd?

Eller tilbyder du linkbuilding a la nogle af de der indiske SEO-folk, som blot udfører en aftalt opgave og så er resten op til kunden. For så er det jo kundens problem, hvad effekten bliver, så længe du har gjort som aftalt.

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 251
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 12:33

Jeg mener ikke valget af TLD har en afgørende betydning. Men er .ws domænet hosted på en server i Danmark? Det vil have større betydning, hvis der er tale om en dansk side.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)