|
Hej Amino''er! Har lige fået en advarsel over sms, og nu da jeg alligevel er på Amino, vil jeg da også lige advare jer! "Undlad at svare på sms''er sendt fra 20304560 og 51887422, det kan koste dig 2500 kr. Det er lige sagt i P3. Send videre" Sådan lød beskeden ;) |
Advarsel!
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
|
Det giver en Christian Kofoed Enevoldsen fra Hellerup. Jeg tror ikke der sker noget ved at sende en sms videre, skulle du modtage en. Typisk idioti sms. Det er jo nogenlunde det samme som da der i sin tid gik beskeder rundt med "Block #15952262 from your ICQ. He''s spreading virus!!!!!" på ICQ og nu foregår på MSN istedet. Sjældent har det noget reelt på sig, men folk sender den alligevel videre uden at tænke sig om eller lige tjekker nummeret først. Skræmmende. |
|
Det kan jeg vidst kun skrive under på, skrev det uden at tænke ret meget over det. Men jeg har også været oppe siden kl. 4, måske skulle jeg bare gå i seng ;) |
|
Haha - ja den fik jeg også, og fik samtidig et godt grin. Utroligt nogle stadig hopper på dem... De er næsten lige så slemme som kædebreve der siger at man får et dårligt liv eller man mister sin livskærlighed hvis man ikke sender dem til 10 andre. For det første, hvis det virkelig var sandt, så skulle jeg være bange hver eneste gang jeg fik udleveret et nummer, hver gang en skrev til mig jeg ikke kendte, Det er jeg heldigvis ikk. For det andet, så ændres den slags vandrebeskeder sig altid undervejs, f.eks. står der i min at det kan koster 250,- kroner, og kun et enkelt nummer. Men nogle har sikkert tænkt det var morsomt og tilføjet et nummer til en af deres venner, andre har synes prisen har været for lav og ændret lidt i den. Men tak for advarslen og et godt grin ![]() EDIT: Hvis det virkelig var sandt, hvad skulle der så stå i den sms man fik, man ikke måtte svare på? |
|
|
|
Det rigtigt uhyggelige er, at de taber-typer, der udtænker og starter sådan noget, ikke har andet at lave. Mvh. Bo Jensen Butik Go’aften www.goaften.dk |
|
/Peter |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
|
Hej Amino''er Åååååh, skal vi nu til det igen, jeg har ellers fået opdraget de fleste af mine bekendte ikke til at sende sådanne emails videre, skal vi nu til det samme med mobil telefoner *SUK* For at berolige de fleste, iflg. dansk lovgivning så må en person max bruge 75kr på en mobiltjeneste pr mdr hvis teleselskaberne tager mere så er det deres hovedpine at betale pengene tilbage til forbrugeren fordi det har man krav på. En hel anden ting er at man ikke kan sende overtakserede smsser (så vidt jeg ved i hvert fald) med en normalt nummer, hvis man vil sende overtakserede smsser skal man have et af de xxxx numere (x erstattes af tal). En anden ting er at man max må tage 30 kr pr overtakserede sms, og hvis det er nødhjælp eller lign mener jeg det er 100kr. Så bare rolig, der er ingen der flænser nogens mobil ;) Amino Hilsner Torben ... en træt mobilbruger, der allerede har fået advarsels smsser nok i dette år... |
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
Bliv gratis medlem