Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg vælge

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Sep 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle..

Jeg vil gerne starte op med at sælge ting fra Japan, da jeg har gode kontaker der nede..
Jeg står bare i det dilemma, at jeg ikke ved hvad jeg vil sælge ..

Hvis i/du skulle købe noget fra Japan hvad skulle det så være ?

//Maria

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 14:45

Hej Maria,

Hmm, det er svært at råde andre til hvad de skal handle med.. 

Hvis du selv har nogle specielle hobbys/interesseområder kunne det måske være fint at tage udgangspunkt dér. Således at det du sælger er noget du selv har interesse i, og har lyst til at beskæftige dig med.

Altenativt ville jeg kigge lidt rundt os prøve at danne mig et billed af hvad der evt ikke er så mange der sælger, men som stadig kunne have stor efterspørgsel. Altså nogle unikke ting som kan markedsføres på at være anderledes/nye i forhold til hvad der ellers tilbydes derude.

Mange hilsner Anja

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 14:49

Tror du skal tænke over hvad du vil sælge og ikke over hvor du vil sælge fra.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 8. Sep 09
Skrevet kl. 14:51

Hej Anja..

Jeg har skam gennem søgt nettet, jeg vil rigtig gerne finde nogle unikke ting..- Japanske ting, som kun kan fåes i Japan .. men hvilke ting er det ?!?!
Jeg ved der er Manga og Amine, men det siger mig ikke rigtig noget, så vil rigtig gerne finde noget andet .. - og håber derfor på hjælp udefra..

//Michelle

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  . Skrevet kl. 14:55

Japanske kimonoer? skriv dine interessser ned fra Japan, så kan vi måske finde nogle ting.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Fra  . Skrevet kl. 14:58

Krudtugle:

Hej Anja..

Jeg har skam gennem søgt nettet, jeg vil rigtig gerne finde nogle unikke ting..- Japanske ting, som kun kan fåes i Japan .. men hvilke ting er det ?!?!
Jeg ved der er Manga og Amine, men det siger mig ikke rigtig noget, så vil rigtig gerne finde noget andet .. - og håber derfor på hjælp udefra..

//Michelle

Michelle broe Sørensen?

Tilmeldt 8. Sep 09
Skrevet kl. 15:11

Neej ?!

Hedder Maria Michelle Hansen, Bruger begge navne, så en fejl fra min side..

Men ja Kimono er en god ide..

Jamen interessere mig sådan set for alle mulige mærkelige japanske ting.. gadgets..

// Maria Michelle .. (så sker der ingen fejl ;P )

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:00

Det afhænger af ens interesser. Jeg ville sælge trommesæt (mange af de kendte mæker er fra Taiwan)  og fotoudstyr Big Smile

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)