Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et logo og et design...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg søger hjælp til udformning af design og ikke mindst logo!.

Det skal bruges til Sofies.com, som skal være en "convenience store" á la - tja, det eksisterer vist ikke i den udformning vi ønsker det i i DK. Lidt á la http://www.peapod.com el. http://shop.safeway.com - rent idémæssigt - og så på den danske side torvet.dk, som jeg dog betragter som et "supermarked" som netto el. fakta, som dog ikke lever op til noget rent prismæssigt.

Der er tale om et unikt logo (navnlogo) som beskriver: sikkerhed, leveringskvalitet, friskhed osv. Det skal jo ramme den (måske) nye kernefamilie, som har pengene til at forsøde sig selv.

Jeg forestiller mig lidt at marketingmæssigt vil jeg bruge den gamle 50''-/60''er reklame for vaskepulver... Måske lidt "IRMA"!?!

Stefan Avivson

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:23
Hej Stefan

Jeg vil naturligvis gerne lave et logo for dig.

Jeg laver tre forslag,

du vælger, hvilket forslag der skal rentegnes,

jeg rentegner - og vi lirker til det virker.

Pris: 1700,- + moms.

mvh Hans

Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 15:55
lol vi lirker til det virker... lol

Det er en aftale.

Glæder mig:)

Stefan Avivson

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:48
Hej Stefan

Nu nåede Hans jo desværre først (!), for ellers er det lige mit område. Sig til, hvis det er...

KH: Bettina

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 17:20
Nu er det ikke fordi at jeg ikke kan unde Hans denne opgave, men jeg syntes det er lidt ærgeligt at man vælger en leverandør så hurtigt. Det er jo aldrig nogen skade at få tilbud og input fra flere. Ligesom når man skal have lavet et nyt badeværelse, så vælger man jo ikke den første den bedste i telefonbogen. Det kan jo godt være en god ide at kigge lidt på hvilke kompetencer de forskellige har og hvordan de bedst kan bidrage til den pågældende opgave. Ikke for at nævne nogen, men jeg kender en hamrende dygtig grafiker/designer der har masser af års erfaring med reklame og ikke mindst markedsføring indenfor detailhandel som jeg er sikker på vil være en fordel i forbindelse med en opgave som denne.. Syntes lige jeg vil nævne det..

God weekend herfra..

Mange hilsner:/Thomas

Tilmeldt 23. Oct 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:01
Hej Stefan,

Det lyder spændende. Hvis du ikke allerede har fundet en løsning, kan vi måske snakke sammen.

Venlig hilsen fra Anelia

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)