Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tror i på robot plæneklipperen er fremtidens klipper

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er klart fremtiden....

men jo det ville kræve nogle uafhængige test før jeg var overbevist om at et mærke jeg ikke kender kan levere varen.

Ligesom garanti og reparationer skal være afklaret...

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikael christiansen:
sygehusene får mere travlt med hjerte kar sygdomme og andre sygdomme pga. folk ikke gider bevæge , dem der har alt maskiniseret i hjemmet går tit ned et par gange om ugen i fitnesscentret står der et par timer , fordi de ikke får bevæget sig pga. alle de maskinerier de har til alle de ting der ellers havde betydet de kunne bevæge sig Smile

Ja, og computere får folk til at isolere sig i stedet for at indgå i forpligtende forbindelser, samtidig med at de unges musik ikke er til at forstå, og det hele går op i sex og druk...

Vær ikke bange for teknologi - det er fedt.

mvh Hans

Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 17:30

hejsa

tak for jeres tilbagemeldinger,

med hensyn til dem uden ledninger, de er på markedet men jeg har forhørt mig hos flere forhandlere som ikke ville sælge mig den, da der er fler eksempler på den farer vildt rundt et andet sted.

men den ene model vi kommer med bliver bla. med solseller og batteri fuld automatisk.

det samme med støvsugerne de kommer også snart,

det test vi laver på er at jeg har et firma indenfor eltruck, som tester elektronikken og alle dellene af, og som skal varetage servicen delen af dem, så vi får en rigitg god service på dem.

hilsen

robot thomas

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:30

Når først de kommer ned i 3.995 kr. bliver det kæmpe stort, ingen tvivl om det.
At sælge noget til 7.000 kr. vil stadigvæk kun tiltage nørder og firstmovere, men dem er der også mange af.
MHt. ledningen, så tog det en times tid og den skal ikke graves ned. Den skal have nogle pløkker og det hele er pist væk efter 1 måned, begravet under græsset.

Så ja, et bliver stort!

Dbh Martin

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 19:42

Robot plæneklippere er fremtiden, jeg begyndte selv forhandlingen af disse i foråret og det har kørt rigtigt stærkt.

Pas på med de meget billige modeller, da mange af dem ikke er godkendte og sikkerhedsmæssigt kan være noget skidt.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:44

nyselvstændig:
med hensyn til dem uden ledninger, de er på markedet men jeg har forhørt mig hos flere forhandlere som ikke ville sælge mig den, da der er fler eksempler på den farer vildt rundt et andet sted.

Vi har en med ledning og en uden ledning kørende fra klokken 9 til 17.30 hver dag som udstilling, og den er kun smuttet afsted en enkelt gang. Ligledes er den på ledning smuttet afsted en enkelt gang hvor den kom over på den forkerte side af ledningen. 

Så alt i alt er jeg meget positiv overrasket over hvor gode de er til at holde sig inden for deres område. Tilgengæld så kan klippeevnen diskuteres hvis du har grene, legetøj, og andet liggende og flyde på din græsplæne.  

Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 19:47

hejsa

tror helt sikkert også markedet er der, og isæt hvis vi kan få priserne længere ned, men jeg tror også jeg kan komme længere ned end de 8000 kr.

nu må vi se, men jeg har en som kommer med solenergi, og den ser virkelig sejt ud, aldrig noget jeg har set før

thomas

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 19:50

Hvad med noget "nano" græs eller hva man skal kalde det som "klipper" sig selv Wink 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 19:55

Nu ved jeg så ikke om du er nørd eller firstmover :-) , men mine kunder er normalt et pænt stykke oppe i alderen

og kan ikke klare græsplænen selv, så det er et godt stykke værktøj til de ældre

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)