Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få gjort sin hjemmeside bemærket?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

En ven og jeg har om noget tid en hjemmeside klar som tilbyder en service til en bestemt branche. Hvordan får man nemmest gjort sig bemærket, og ikke mindst hvad er lovligt at gøre? Er det tilladt at vi sender breve/mails til de virksomheder som vi mener er i målgruppen for at fortælle om vores nye service?

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 13:29

Kommer jo an på hvad det er for en branche som i henvender jer til.. Mere information ville være rart!

Men jeg ville absolut ikke sende mails ud, så hellere en opringning til virksomheden, da det virker mere prof. Det andet virker på mig som spam og jeg ville med det samme slette den!

Man kan desuden altid lave et møde.. Jeg prøvede engang at kører rundt til tonsvis af uddannelsessteder og gik bare ind på skolen for at finde ud af hvem jeg skulle snakke med! Her fik jegså fat i personen og enten tog vi mødet nu eller aftalte en ny tid.. Lidt hård måde, men må sige at det virkede.

Altid en ny ide!

Tilmeldt 21. Nov 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:29

Har netop opdaget jeg har oprettet det i det forkerte forum. Nogen måde jeg kan slette det igen?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:29

Mails NEJ!!! Det er spam. Men i må gerne sende dem et fysisk brev eller give dem et kald...

Når du ik oplyser branchen er det svært at give nogle tip til direkte steder at annoncere mm. Men Adwords eller annoncer hvor målgruppen bevæger sig, slår aldrig helt fejl...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:30

Miloz:

Men jeg ville absolut ikke sende mails ud, så hellere en opringning til virksomheden, da det virker mere prof. Det andet virker på mig som spam og jeg ville med det samme slette den!

Det ik blot virker som Spam, det er Spam!!!

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 13:32

Haft lidt dårlig erfaring med spam, siden der skal så mange !!! til :)

Altid en ny ide!

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:42

Miloz:

Haft lidt dårlig erfaring med spam, siden der skal så mange !!! til :)

Nej er bare træt af, at folk/firmaer sender en masse uopfordret den vej...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)