Hej Aminoer! jeg søger et super godt tilbud på nogle studietrøjer og bukser! |
Hej Charlotte Amalie
Hvor mange stk drejer det sig om og har du en mail adr. jeg kan sende tilbudet til.
Hej Aminoer! jeg søger et super godt tilbud på nogle studietrøjer og bukser! |
Hej Charlotte Amalie Hvor mange stk drejer det sig om og har du en mail adr. jeg kan sende tilbudet til. |
mvh Bent
Hejsa
Vi laver mange studie opgaver både hvad angår hættetrøjer og buks. Ved min. 15 stk kan vi lave hættetrøjer til kr. 170,- inkl.moms og inkl. tryk og buks til samme pris. Evt. med guldtryk. Hættetrøje findes både i en herre og dame model og er i en god kvalitet.
Du kan evt. se lidt mere på http://www.id.dk/products/haettesweatshirt-dame.aspx
Mvh Brian
|
Hej Brian! Det lyder godt.. Altså 170 kr for en hættetrøje med tryk foran og bagpå? og 170 kr for et par bukser med tryk bagpå og evt. foran? Er det samme pris for dame og herre model? |
Hejsa
Ja samme pris for herre + dame model.
Hvis du bor i nærheden af Herlev er du velkommen til at kigge forbi for at se/låne en prøve.
Mvh Brian
|
Super! Vil gerne komme forbi en dag og se trøjerne. Jeg har fået et andet tilbud på 300 alt inklusivt. Kan du også gøre det for den pris? og skal bruge ca. 28 sæt.
|
Hej Igen
Nu vej jeg ikke om det er samme kvalitet du har fået pris på men jeg kan få den ned på kr. 320,-.
Hvis du kan bruge dette til noget er du velkommen til at tage tegninger med. Ring dog lige i forvejen på 44 91 25 00.
Mvh
|
Det lyder rigtig godt! Kan du skrive målene på dame og herre hættetrøjerne? S, M, L og XL.. Skal nok give dig et kald når jeg ved hvornår jeg kommer forbi, tak for hjælpen! |
Hej. Vi er en gruppe piger og drenge, som skal på højskole her til febuar (slutningen), så ville høre om det var muligt at få lavet 40 stk. hættetrøjer (med eller uden lynlås) med et A4 tryk bag på ryggen og et lille 10x10cm på brystet af skolens logo + evt. navn på ejeren af trøjen? Kan du evt. komme med et bud på hvad det ville koste ialt og for hver enkelt stykke. :) vh Michelle Hansen. |