Sune: Jeg beklager at have stemplet Novosols hjemmeside så hurtigt - Du har ret i at det ikke bare er en simpel præsentationsside. Der hvor jeg vil hen er at der er alt for mange der skal have ustyrlige priser for simple ting. Søge og bookingfunktioner er moduler der ikke nødvendigvis behøver at koste en formue, men igen så kommer det jo meget an på hvor avancerede de skal være.
Fokus: Jeg håber ikke at jeg har forvirret dig - Jeg vil bare sige at du kommer langt med en gennemtænkt kravspec. og inden jeg udtaler mig om et andet site en anden gang skal jeg nok bruge lidt mere end et par minutter til at kigge inden jeg dømmer.
Måske Jacob fra Eruditesoft kan hjælpe dig. Han har en indisk udviklingsafdeling som kan løse den type opgaver som du beskriver. Han har iøvrigt også en profil her på Amino. Se mere her: http://www.eruditesoft.com/
Hvis du skulle være interesseret i en dansk udvikler, kan du kontakte mig på koldstar[SNABELA]gmail.com . Jeg kan tilbyde dig en rigtig god timepris (med aminorabat ), eller vi kan lave en aftale om noget provision eller lignende.
Jeg har arbejdet som webudvikler i 5 år og vil selvfølgelig også gerne sende dig nogle referencer du kan se.
En god idé til din kravspec vil være hvis du evt. lavede nogle skærmbillede-tegninger over frontend delen altså den del besøgende ser og ligeså "prøver" at lave nogle tegninger over backend-delen altså den del du selv kan logge ind i og gøre ting og sager.
Det får du ud af det: 1. IT-udviklere og opgavestillere har det ofte med at have fokus på forskellige ting :-). 2. Det er væsentligt nemmere for begge parter at vide hvornår en opgave er lukket
Denne indspark er udfra tesen "Djævlen ligger i detaljerne". En simpel tilføjelse til en søgning kan hurtigt blive til 10 ekstra udviklingstimer... :-)
Hej Michael. Jeg er i gang med et stort projekt som gerne skal lanceres til januar, vi havde i firmaet en masse drøftelser om hvorvidt vi skulle bruge udenlandsk hjælp - mest fordi vi havde nogle kontakter vi kunne gøre brug af - eller ej. Beslutningen faldt på at lade være. Årsagen er at de penge man evt. sparer i form af timeløn hurtigt forsvinder i de timer man skal bruge på at definere projektet, beskrive, dokumentere og kommunikere med eksterne udviklere.
Ved at anvende danske folk har vi den fordel at vi kan sætte os sammen med dem og beskrive med egne ord hvad det er vi vil have og hvordan vi vil have det, selvom vi er vant til at arbejde med udenlanske udviklere så er det bare ikke lige så let at formulere ideer og problemstillinger på engelsk som det er på dansk.
I dag arbejder vi sammen med 3 programmører fra Ballerup datamatiker uddannelse, de er billige i timen og vi kan mødes med dem og forklare dem hvad vi vil have og hvordan det skal være. Hvis du er interesseret så skriv til mig, jeg ved de leger med tanken om at tage flere opgaver ind.
Du kan skrive til mig på kristian[at]help2hire.com
Tak til alle for deres indput. Det er meget lærerigt, hvilket jo netop er hele ideen med Amino.
Jeg har allerede fået 5-6 seriøse tilbud om hjælp, og talte også med en herindefra igår i Esbjerg på Jantekuren. Jeg fik desværre ikke hans kodenavn, men også tak til ham for rådene.
Jeg var til foredrag med Martin Thorborg igår på Jantekuren, hvilket var vildt inspirerende. bl.a. gav han det råd at komme ud af busken, fortælle om sit projekt, så man kan høste erfaringer og ideer fra velvillige personer, som dette debatforum jo indeholder. Derfor vil jeg snart fortælle mere bredt om mit projekt i forhåbning om at få endnu flere indput.
Alle synes vel, at deres idé er unik, så det kan jo være interessant at fortælle om den.