Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Web SMS system

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg står med en lille idé om at jeg godt kunne tænke mig et website hvor folk kan sende SMS'er gratis fra min side af. Som evt. SMSme.dk

Nogle som kan hjælpe mig her? Hvordan jeg får fat i sådan et system?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 01:50

Hvis folk skal sende gratis SMS'er fra din hjemmeside, så bliver du jo nød til at betale. Det kan løses ved at få fat i i en SMS gateway. Men hvorfor i dete hele taget satse på det? Jeg betaler ikke mere end 79,00 kr. pr. månede for gratis SMS / MMS. Er jeg i udlandet, benytter jeg den SMS sender som er på mit teleselskabs hjemmeside, det koster 0,10øre pr. sms - det er lige til at klare.

Lidt historie.
I gamle dage, hvor ens mobil nr. ikke kunne flyttes fra teleselskab til teleselskab, kunne man sende en mail til noget ala mobilnr@teleselskab.dk. Teleselskabet modtog mailen, og videresendte den som en SMS.
Ens SMS sender kunne udfra en liste man lagde ind, finde ud af hvilke mobil nr. der hørte til hvilke selskaber, eksempelvis, var dit mobil nr. 2212xxxx hørte til Sonofon o.s.v. så sendte SMS senderen en mail til 2212xxxx@sonofon.dk . Sonofon sendte så beskeden videre som SMS. Det var en meget forenklet forklaring, på hvordan det foregik, og hvorfor der var så mange gratis SMS sendere.

Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 08:28

Hiv fat i Søren hos Inmobile. Han kan helt sikkert sætte det sammen for dig.

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 08:34

Hej Zimon

Det kan vi sagtens hjælpe dig med.

send en mail til mig for priser & info osv. leo@ewebdesign.dk

Mvh

Leo Bøke

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)