Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er en dedikeret signupside værd?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

I tidernes morgen fik jeg en aftale i stand med Codan, hvor mine medlemmer på www.toyotaextreme.dk kunne signe up for at få et godt tilbud på en billig bilforsikring

http://www.toyotaextreme.dk/bilforsikring.asp 

Det gik ganske godt og Codan fik flere hundrede emnehenvisninger, men som alt nyt, så var antallet af tilmeldinger stort i starten, og med tiden er det så gradvist faldet, specielt fordi mange af mine besøgende naturligt nok er gengangere..

Jeg havde i tankerne at se om man kunne få en aftale i værk med et andet forsikringsselskab,

Men hvor meget er sådan noget værd?

Codan betalte pr. 'reelle kunde', altså en kunde der fik et tilbud og ikke en, der bare ville ringes op, for at kunne fortælle at han egentlig var godt tilfreds med sit nuværende selskab.

Det gjorde det bare umuligt for mig at vide, hvor mange reelle kundeemner jeg havde henvist.

Så hellere få et lavere beløb, og så få for alle kunder.

Hvad er jeres mening? Hvor meget værdi burde sådan en side have for f.eks. et forsikringsselskab?

Jeg kan sagtens lave siden om til andre brancher, jeg ved bare ikke lige hvilke brancher der kunne være interessante.

Har I nogle ideer?

NB: Rent teknisk, så bliver oplysningerne fra formularen udfyldt at 'kunden' og disse bliver sendt direkte til forsikringsselskabet. Samtidig lagres disse data i en database.

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 11:15

Hos forsikringsselskaberne sidder der jo oftes nogle vaske ætge hajer af telefonsælgere, så der bør jo nok kunne lukke minimum 30% af dine signups - ellers er de ikke for skarpe.

Så jeg vil mene at værdien for en signup er ca. 20% af en gennemsnitlig årsaftale værd. Så er der lidt feglmargen og kunderne vil jo komme igen år efter år hos dem. Så jeg vil ikke mene at 20% er for meget at forlange. Så er det kun op til dig at skaffe gode leads og deres ansvar at lukke dem.

Held og lykke med det! Det er en super fed måde at lave nogle online penge på...

Mvh.

Janus

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 11:19

Janus Beck Christensen:

Held og lykke med det! Det er en super fed måde at lave nogle online penge på...

Når en bruger selv aktivt skal handle, så tror jeg heller ikke det bliver meget bedre. Det viser initiativ og kan (men ikke nødvendigvis) frasortere de mest useriøse kundeemner.

Du skriver 20%... men 20% af hvad?

Jeg tænker her på, hvad det kunne være i kr./øre

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 11:32

Rene G:

Når en bruger selv aktivt skal handle, så tror jeg heller ikke det bliver meget bedre. Det viser initiativ og kan (men ikke nødvendigvis) frasortere de mest useriøse kundeemner.

Du skriver 20%... men 20% af hvad?

Jeg tænker her på, hvad det kunne være i kr./øre

Det er jo folk som selv har tilmeldt sig en opringning - så man må forvente at de er en smugle seriøse. Derudover så lægger en ægte sælger da alrig telefonen på før han eller hun har lukket kunden ;)

Men jeg vil sige at hvis en gennemsnitlig kunde giver forsikringsselskabet 1000 kr i fortjeneste, så vil jeg ikke have nogen kvaler ved at forlange 200 kr. for et lead. Kunden er jo 1000kr værd for dem pr. år! Så hvis de bare lukker mere end hver 4. så er det allerede en god aftale for dem og omvendt også en god for dig.

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 11:34

Ok, det var da til at forstå ;-)

Takker...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:29

I UK har jeg set affiliate programmer hvor de betaler op til £65 for en ny kunde som tegner en bilforsikring.

Fra Roskilde
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 18:04

En forsikringskunde er helt sikkert mange penge værd. I USA findes der forskellige affiliate programmer for forsikring og her er salg-værdien ofte tæt på 1. års præmie, mens et lead selvfølgelig betales med mindre.

Jan P. Olsen - Min virksomhed Agilitor beskæftiger sig med online marketing, Google AdWords og søgemaskineoptimering (SEO).

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 09:37

Jeg må prøve at tage fat i nogle forsikrings-selskaber og høre om de kunne være interesserede.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)