Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny virksomhed søger programmør/udvikler

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg er med i opstarten af en ny virksomhed. Vi søger en programmør til at lave en form for database som skal styre vores kunder og ansatte. Jeg kan lige prøve at forklare hvad det skal kunne, men jeg vil jo på den anden side heller ikke røbe for meget. 

Kunde bestiller en service på vores hjemmeside. Systemet lokaliserer kunden og finder f.eks. de 3 ansatte som er tættest på. En ansat rykker ud og løser opgaven hurtigst muligt. Den ansatte skal derefter melde tilbage at opgaven er løst eller ikke løst. Når tilbagemeldingen er kommet, skal systemet afsende en mail til kunden, som skal indeholde et spørgeskema. Besvarelserne i skemaet skal kunne bruges til statistik på den enkelte ansatte. Efter opgaven er løst, skal der også trækkes penge fra deres kreditkort.

Systemet skal have overblik over alle ansatte, hvilke kunder de har haft, hvilke evner de har, hvor god feedback de har fået fra kunden og hvor stor succes-rate de har. 

Jeg glæder mig til at høre fra jer.

Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 84
Fra  Decode Skrevet kl. 14:48

Hej Malte,

Jeg hedder Bjørn Fridal og arbejder til daglig med webudvikling i København.

Jeg synes opgaven lyder interessant og hvis jeg kan høre lidt mere om den vil jeg også gerne give et tilbud på den. Du skal være velkommen til at kontakte mig på info (a) decode.dk

Med venlig hilsen,
Bjørn Fridal

Tilmeldt 30. Jun 09
Indlæg ialt: 20
Fra  Easywork.net Skrevet kl. 14:56
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Malte,

Den opgave vil vi gerne lave evt .via vore afdeling i Indien. Kontakt mig på cbe@accur.dk

Mvh

Claus

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 16:02

Jeg er meget interesseret i at høre nærmere om opgaven,

og har evt. et par esser i ærmet som kan bruges i den konkret opgave.

Du kan sende mere info, eller blot kontakt til info@icode.dk

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 16:35

Hej Malte

Dette kan klares ved at lave et PHP site med nogen modifikationer til et CMS, så som Joomla, det er ikke kompliceret. men klart en opgave som tager lidt tid, T,ids beregning og fastpris tilbud kan først laves når vi har set opgaven ogf har din projekt beskrivelse.

Jeg kunne godt tænke mig at være med på at byde, selvfølgelig uforpligtigende dog vil vores pris være bindende ud fra det matriale du fremsender. Vi sidder i Bangkok og har de nødvendige folk til at løfte din opgave. Prisen bliver selvfølgelig til outsourcings priser.

Hilsen Michael

Jeg kan kontaktes via skype it-michael79

eller pr email michael@outsource-it-to-thailand.dk

www.outsource-it-to-thailand.com

www.outsource-it-to-thailand.dk

www.js-software.net

www.thaiitdevelopment.co.th

Tilmeldt 13. Feb 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:49

Hej Malte

Det lyder som et spændende projekt som jeg gerne vil høre mere om. Jeg syntes det lyder som om at en Ruby On Rails løsning vil være passende. Jeg har erfaring med administrationssystemer, udsendelse af mail og håndtering af spørgeskemaer :-)

Send mig endelig mere information om projektet på brianj@itnord.net

Mvh
Brian Jensen 

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 22:59
Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 13:44

Hej Malte,

Send mig en mail, gerne med lidt flere detaljer angående dine ønsker og jeg vil så regne et tilbud ud til dig fra det tilsendte materiale.

Indosoft er en danskejet virksomhed som hører ind under Bali Tech A/S med hovedkontor på Bali i Indonesien.

Vi er professionel leverandør af serviceydelser til danske virksomheder, herunder samarbejder vi også med flere danske IT - virksomheder, hvor vi har programmører ansat til at arbejde på deres projekter indenfor software og Internetudvikling.

Vi har dygtige programmører til software udvikling, og programmører til osCommerce, Magento, Wordpress, CMSMS, Joomla og Typo3. Samtidig med har vi dygtige grafiske designere ansat både til alm. grafisk arbejde og Flash banner/Webdesign.

Virksomheden beskæftiger professionelle medarbejdere, som alle er parate til at give jer et godt produkt og et højt serviceniveau.  Samtidig med har vores medarbejdere, med deres store erfaring, gode forudsætninger for at sætte sig ind i netop jeres opgave.

Vores priser er yderst rimelige, og samtidig med er vi fleksible med hensyn til arbejdstider.

Ser frem til at høre nærmere dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk 
www.IndoSoft.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)