Hej Alle Jeg er med i opstarten af en ny virksomhed. Vi søger en programmør til at lave en form for database som skal styre vores kunder og ansatte. Jeg kan lige prøve at forklare hvad det skal kunne, men jeg vil jo på den anden side heller ikke røbe for meget.
Kunde bestiller en service på vores hjemmeside. Systemet lokaliserer kunden og finder f.eks. de 3 ansatte som er tættest på. En ansat rykker ud og løser opgaven hurtigst muligt. Den ansatte skal derefter melde tilbage at opgaven er løst eller ikke løst. Når tilbagemeldingen er kommet, skal systemet afsende en mail til kunden, som skal indeholde et spørgeskema. Besvarelserne i skemaet skal kunne bruges til statistik på den enkelte ansatte. Efter opgaven er løst, skal der også trækkes penge fra deres kreditkort.
Systemet skal have overblik over alle ansatte, hvilke kunder de har haft, hvilke evner de har, hvor god feedback de har fået fra kunden og hvor stor succes-rate de har.
Jeg glæder mig til at høre fra jer.
|
Hej Malte,
Jeg hedder Bjørn Fridal og arbejder til daglig med webudvikling i København.
Jeg synes opgaven lyder interessant og hvis jeg kan høre lidt mere om den vil jeg også gerne give et tilbud på den. Du skal være velkommen til at kontakte mig på info (a) decode.dk