Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TV SPOT 10 SEKUNDER

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker bare tit når jeg ser web adr i tv, jeg hører det, men går ikke over til min com og ser hvad det er..

Hvor imod sidder jeg ved min com og ser et link trykker jeg på det hvis det har min interresse.

Hvordan bruger du selv en tv reklame ? ser du den bare eller gør du mere ved den ? alt efter interresse

Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 11:11

Effekten skal opdeles i handlingsorienteret og præferenceskabende reklame. Jeg tror også, at du her-og-nu handler oftere på baggrund af en online-annonce (hvis du ser den), men en tv-annonce rammer dig dybere subtilt (ikke mindst pga. den ekstra speak, musik og storytelling der finder sted).

Når, efter et stykke tid, den præferenceskabende effekt har virket, så er det meget nemmere at skabe effektiv handlingsorienteret reklame.

Bedste hilsener,
Aleksander

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 11:15

Du har nok ret der, men jeg hopper ikke selv på tv réklamer endet end ved en billig ferie :-)

Så jeg synes det er svært hvad man skal satse på...

Jeg ved jo ikke hvad resten af danmark tænker ;-) Og hvad annoncøren får ud af reklamen

Men online annoncer er nok bedre i første omgang så og så komme ud på de steder hvor min målgruppe er..

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 11:22

FRIIS INVEST:
Jeg tænker bare tit når jeg ser web adr i tv, jeg hører det, men går ikke over til min com og ser hvad det er..

Der er altid langt fra offline markedsføring til online!

Så du skal virkelig gøre et eller andet specielt i din tv kampagne, hvis du skal have folk til at gå ind på dit site Geeked

Da jeg drev en webshop for ca. et års tid siden, var vi ved at lave en tv kampagne på regional tv. Og der var vi ude i noget med gratis benzin til de første 20 køber osv. Men solgte så shoppen inden vi kom rigtig igang med kampagnen.

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 11:24

Jeg tror også jeg skal holde mig til det online markedsføring..

Man kan også komme langt med 30,000 på online annoncer kan man ik ??

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 11:28

Vi skulle give lige knap 25.000,- for en 14 dages kampagne med to visninger om dagen.

Jo man kan komme rigtig langt med 30.000, de skal bare bruges rigtig :) Hvad skal du have markedsført?

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 12:34

skal have markedsført en side jeg er ved at bygge op som minder meget om guloggratis..

men det er nok mere online annoncer jeg skal have fat på, bare med at finde de rigtige steder..

Ville amino være stedet ? Tænker der er mange der vil sælge sine vare og der er jo også alm borger der vil sælges sine private ting.

Er amino et godt sted for sådan en side ?? Det er en af de sider jeg selv har haft mest lyst til at ligge banner på..

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:59

Husk nu at Tv-reklamer er branding, og ik et direkte forsøg på et salg. De firmaer der bruger TV, bruger det til at opbygge brandet, og ved os at det koster kassen, men er effektivt, hvis det gøres rigtigt!

Og det er sjældent at offline reklame, giver online salg. Så med mindre du har mange penge til branding, så skal du nok finde en anden vej, at reklamere på...

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 13:20

Ja kan jo så godt se det ikke er tv jeg skal satse på, men nok nærmere folk der allerede sidder på nettet..

Jeg vil gerne at min reklamer gør at folk sætter sine annoncer på min side og så vil kigge på hvad andre har til salg.

Så gør-det-selv forum og amino er mine bedste bud pt.

Andre bud ?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)