Jeg søger en der billigt kan trykke t-shirts, trøjer, veste, jakker med mit logo samt lidt tekst |
Hej
Hvis det er i det østjyske vil jeg anbefale freestylex.dk til tryk på tøj
/fido
Hej Patrick, vi kan sagtens hjælpe dig, vi har en del forskelligt i forskellige kvaliteter. Kontakt mig evt. på info@123design.dk eller på tlf: 50 13 14 15 |
Hej Patrick Vi vil meget gerne hjælpe dig med tryk på tøj. Du kan kontakte mig på denne mail jens@freestylex.dk. Med venlig hilsen |
Hej Riisager Ved du hvordan man som firma bliver oprettet hos 3 Tryk????
Mvh Jens |
Hej patrick Det kan jeg sagtens hjælpe dig med og jeg kan også skaffe dig det du vil have trykket på - Så skriv til : Kennbo.grafik@gmail.com
|
Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !
Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk
Evt kan jeg anbefalde Kolding textil tryk. Jeg bruger hende til det af vores vagt tøj der skal have tryk på i sted for broderi. Små og store ordre til billige penge og ingen opstarts omkostninger som mange andre taget. |
Jeg har fået lavet en go 10.000 t-shirts med tryk hos et Textil trykkeri i Silkeborg, gennem de sidste 10 år. Har endnu ikke mødt nogen der kan matche deres priser, de tager store som små ordrer og har bla. leveret til, SAS, Maersk, Disney, Hummel osv osv.. Fang dem her: 86815699 |