Så vidt jeg kan se kan man ikke skrive privat beskeder til dig?
Jeg er "opfinder" og ejer af www.joomlatutorials.dk og kan sagtens lave en billig hjemmeside til dig i joomla. Derudover har jeg lidt referencer du kan se her - jeg har lavet langt flere sider, men har ikke lige fået lagt dem op på min nye firmahjemmeside endnu. At få din hjemmeside på flere sprog er heller ikke noget problem - det har jeg gjort for kunder flere gange før.
Prøv at gå ind på www.azurex.dk - han laver nogle rigtig gode hjemmesideløsninger til nogle meget gode priser. Han har selv fornyligt lavet min side dinbartender.dk
Vi kan levere en hjemmeside med de antal undersider du ønsker, et super gennem testet cms system, og et unikt design, hvor vi designer indtil du er 110% tilfredse. For DKK. 3.399,- eks. moms!
Kontakt mig evt. på 4074 7613 og lad os tage en snak om det.
Prøv at se www.simpelside.dk - her kan du få en hjemmeside for 2500 kr. med mulighed for at opgradere senere med nyhedsbrevs modul, kontaktformular og meget mere. Du får et utrolig godt og simpelt CMS system inkluderet, og der er ikke nogen løbende udgifter til os, når du har købt siden er den din.
Fungerer sammen med One.Com webhotel der kun koster 10 kr. per måned, så din løbende webhotel omkostning vil også være rigtig lav.
På siden www.simpelside.dk kan du prøve CMS systemet og se de 4 forskellige basis layouts du kan vælge mellem. Dine egne grafik elementer vil gøre forskellen og få din side til at få lige præcis den feeling du vil have.
Din side kan være oppe at køre i løbet af nogle dage.