Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal have lavet en billigt og simpel hjemmeside

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal have lavet en billigt og simpel hjemmeside - med 5-6 sider, både på engelsk og dansk.

Skal have en cms mulighed. Skriv en pm. Den skal være oppe at køre omkring oktober.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 01:16

Så vidt jeg kan se kan man ikke skrive privat beskeder til dig?

Jeg er "opfinder" og ejer af www.joomlatutorials.dk  og kan sagtens lave en billig hjemmeside til dig i joomla. Derudover har jeg lidt referencer du kan se her - jeg har lavet langt flere sider, men har ikke lige fået lagt dem op på min nye firmahjemmeside endnu. At få din hjemmeside på flere sprog er heller ikke noget problem - det har jeg gjort for kunder flere gange før.

Kontakt mig pr. mail eller på 50451292.

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 08:02
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 217
Fra  MusicUpdates.dk & LifesNetwork.dk Skrevet kl. 08:09

Hej,

Jeg vil naturligvis gerne hjælpe dig med din opgave - og det bliver billigere end du regner med ;-)..

Smid mig en mail på mail@sunemadsen,dk - så ordner vi handlen med det samme - så kan den sikkert også komme op og køre inden oktober (:

Besøg Danmarks største musik-nyhedsportal for unge: www.MusicUpdates.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 08:36

Hej. 

Prøv at gå ind på www.azurex.dk - han laver nogle rigtig gode hjemmesideløsninger til nogle meget gode priser. Han har selv fornyligt lavet min side dinbartender.dk

Mvh Janus 

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 08:53
Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 09:00

Godmorgen,

Vi kan levere en hjemmeside med de antal undersider du ønsker, et super gennem testet cms system, og et unikt design, hvor vi designer indtil du er 110% tilfredse. For DKK. 3.399,- eks. moms!

Kontakt mig evt. på 4074 7613 og lad os tage en snak om det.

Rigtig god weekend!

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 30. May 07
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 09:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kontakt www.pwm.dk. Han har leveret min hjemmeside til en meget interessant pris og den er bare super let at gå til og redigere og opdatere.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:54
Tilmeldt 20. Aug 09
Indlæg ialt: 80
Fra  Simpelside.dk Skrevet kl. 10:04

Hej

Prøv at se www.simpelside.dk - her kan du få en hjemmeside for 2500 kr. med mulighed for at opgradere senere med nyhedsbrevs modul, kontaktformular og meget mere. Du får et utrolig godt og simpelt CMS system inkluderet, og der er ikke nogen løbende udgifter til os, når du har købt siden er den din.

Fungerer sammen med One.Com webhotel der kun koster 10 kr. per måned, så din løbende webhotel omkostning vil også være rigtig lav.

På siden www.simpelside.dk kan du prøve CMS systemet og se de 4 forskellige basis layouts du kan vælge mellem. Dine egne grafik elementer vil gøre forskellen og få din side til at få lige præcis den feeling du vil have.

Din side kan være oppe at køre i løbet af nogle dage.

Håber du kan bruge det!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)