Hej Aminoer Jeg søger en (eller flere) personer, som har lyst til at stå for salg af webbaserede brancheløsninger. Jeg har igennem de sidste 10 år udviklet et hav af forskellige webbaserede løsninger, alt lige fra simple hjemmesider til avancerede cms-løsninger, portaler med flere tusinde unikke brugere om dagen, enorme intranet og webshops. I marts måned startede jeg eget firma, med det primære formål at udbyde branchespecifikke webløsninger. Jeg har lige nu 3 branchespecikke produkter, som blot venter på at komme ud til kunderne. Jeg har selvfølgelig allerede kunder, der benytter sig af løsningerne, og som er med til at komme med nye idéer og tiltag. Salgsarbejdet har helt klart været den værste gulerod, i forbindelse med at starte eget firma, men det vil de fleste selvstændige nok også give mig ret i. Mine styrker er helt klart projektledelse og udvikling, og det at give mine kunder den nødvendige trykhed, der skal til for at få lavet noget så personligt som sit eget billede ud af til. Back to the point: Hvis du har lyst til at sætte dig ind i et produkt, for derefter at ringe til mulige kunder og fange deres interesse, så er det dig jeg leder efter. Du er meget velkommen til også at tage ud og besøge kunden og give dem en demonstration, men dette er ikke et krav - den del tager jeg mig gerne af. Aflønning: Jeg synes sammen vi skal finde en aflønningsordning, som vil være motiverende for dig. Enten via provision pr. salg, og/eller en løbende indtægt pr. kunde/md. Jeg vil ikke komme ind på præcis hvilke løsninger, der er tale om, i første omgang vil jeg bare gerne se, om der er interesse for at være freelance sælger. Hvis du er grafiker, vil dette også være en mulighed for at få fat i en specifik kundegruppe. Med venlig hilsen |
man er vel altid interesseret i at sælge lidt :)
MEN vil gerne høre noget mere før jeg melder min deciderede interesse.
hergeir@herg.dk