Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Temafester!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle!

Ved siden af mit mobildiskotek, overvejer jeg at starte nogle temafester på.

Det skal fungere præcis som det gør nu, men hvor kunden vil have en pakke med speciel dj, mobildiskotek og udpyntning.

Hvilket tema er populært, tror I? Hvad kan jeg klare, uden alt for store omkostninger - Både økonomisk og i forhold til besvær.

Jeg skal jo bruge noget at pynte op med - Men det skal ikke være for vildt. Tror I det holder, og er der mon kunder til det?

Fra Svendborg
Tilmeldt 2. Nov 05
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 17:09
Cowboy/-girl temaer er rigtig populære for tiden, specielt blandt det ældre publikum.

Det er noget linedance osv. Jeg vil ikke mene det er frygtelig dyrt at stable sådan et tema på benene.

DJ''en skal være klædt ud som sheriff eller cowboy af en slags, der skal pyntes op med nogle kaktusser m.m. Og gæsterne skal bedes om at klæde sig ud som cowboy eller cowgirl, så har du allerede et okay tema der.

Der kan selvfølgelig bygges meget mere på, men det koster så også det ekstra ;)

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 17:33
Jeg har tidligere været til en hawaii-fest, hvor der blev hyret nogle til det hele...der var både kokusnødder og palmer...det var temmeligt populært...

Alt om både i Danmark

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 18:55
Jeg var til en sjov sjov cowboy fest.
Rekvisitterne bestod bla. af store træstammer som man kunne hamre søm i.
En buk hvor man skulle baske hinnanden ned med store boksehandsker.
Squaredance ect. sjov sjov – og husk savsmuld/hø på gulvet.
Alle var klædt ud festlig.

Jeg var til en  italiensk fest i samme firma. Hvor påklædningen skulle være i de italienske farver - det var umuligt at gøre det sjovt og festlig - kedelig fest.

Ide: Australsk tema .
menu: Barbecue, masser af øl. Deco: Oppustelige krokodiller, sand og bodyboards. Påklædning: Al la crokodile dundee ... eller surftøj.
Det kan da ikke blive andet en en fed fest!

Gode hilsner Ida Dyhr · Gesheft

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 23:35
Hej

Tanken om temafester på professionelt plan har jeg også haft. Inspirationen er især kommet fra rejser til storbyer rundt omkring hvor der er temadiskoteker såsom 60''er & 70''er diskotek med dress code.

Hvis jeg skulle lave noget lignende vil jeg fokusere på temaer hvor folk har mulighed for rimeligt simpelt at opstøve de nødvendige rekvisitter. OG så finde temaer folk kan relatere til. 80''er fest er altid et hit. DEr er musikken folk kan genkende, de fleste har noget tøj der godt kunne lugte lidt af det årti og sjove frisurer.

Jeg vil foreslå at finde et eller 2 temaer til at starte med og så gøre det rigtig godt. Folk bliver forvirret hvis der er for meget af vælge imellem. På sigt kan du selvfølgelig udvide sortimentet. Jeg tror på ideen så hold os opdateret med dine erfaringer.

En indfaldsvinkel kunne også være samarbejde med eksisterende diskoteker. De kan leje din ekspertise og rekvisitter så de indimellem har mulighed for at holde nogle anderledes arrangementer.

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 18:56
Ellers er Murder Mystery parties vældigt morsomme, når de er planlagt
ordentligt. Men det tager bare tid og energi at gøre det - selv hvis
man køber en pakke. Det kunne i også lege med.

Man køber pakkerne online (nogle er bedre end andre) og så kan I stå
for det hele. At uddele roller til folk (evt. med kostumer), lave
udsmykning, den helt rigtige musik - og så at styre slagets gang.. og
bagefter kan der så festes igennem til noget musik der passer til
temaet.

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 19:06
en af mine venner lavede et sjovt tema en gang det hed "crime scene" - han havde lavet vildt meget ud af det med sådan et omrids på gulvet og politi bånd osv. - det var sku morsomt :)
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)