Hvem mon fik vores gavekort på Aminotastic..? :)
Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Hejsa :-)...
Jeg sidder blot og spekulerer på, hvem som fik vores to gavekort til grafisk arbejde på Aminotastic :-)..
Det er trods alt ved at være lidt tid siden, og det ville da være ærgeligt, hvis det bare var røget i glemmebogen :)
Any ideas?
Mange hilsner,
Christian, Reklamebureauet EMAZE
Svar
Planday - Nem og mobil vagtplanlægning
Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Sorry vil ikke Hijacke din tråd , men jeg mangler også min vinder af en sponoreret server fra Aminotastic.
Mvh
Markus
Svar
Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Sorry vil ikke Hijacke din tråd, men jeg mangler også min vinder af en sponoreret server fra Aminotastic.
Mvh
Markus
Hehe, det gør ikke noget :-).... vi laver den bare til en fælles :-)
Svar
Planday - Nem og mobil vagtplanlægning
Tilmeldt 8. Nov 07
martinvandebelt
Skrevet
02-09-2009 kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Samme her - der er en del der mangler at indløse deres gavekort for at få gratis domæne + webhotel :)
Svar
Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Jesper
Skrevet
02-09-2009 kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Jeg har et uindløst gavekort men det er ikke til nogen af jer :-)
// Jesper
Svar
Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
De er måske ikke blevet uddelt endnu *S*
Svar
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Jeg er heller ikke blevet gjort bekendt med at nogen i det hele taget skulle have modtaget mit gavekort.
Svar
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Samme her - der er en del der mangler at indløse deres gavekort for at få gratis domæne + webhotel :)
Jeg har da indløst mit gavekort hos Martin og Adnecto ApS . Super service fra Martin i den formindelse.
Svar
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn