Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om min forside

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle

Ked af at sige det, men kunne bedre lide den sidste gang jeg så den for 1-2 måneder siden. Der sprang lækre produktbilleder lige i øjnene på mig og gav mig lyst til at give en gave (efter at have prøvesmagt indholdetBig Smile)

Du bliver nødt til at adskille dig fra de andre - er der nogle af dine produkter du har eneforhandling på? Når man klikker på øl, så skal der en lyd på af en der slukker tørsten, når man ser en vinflaske, skal der et lydklip på af en flaske der "klukker", Lyden af en bruser, der plasker, når man klikker på wellness, osv. Giv folk andet end en visuel oplevelse, når de er inde. Det har jeg ikke set før, men måske det skyldes, at det er dyrt? ved det ikke, synes bare at tanken er sjov.

Held og lykke

Michael Kousgaard

PS: du har aldrig svaret mig på, om du vil være leverandør til mit indkøber-koncept. Begynder meget snart at ringe ud og høre virksomheder, om jeg skal hjælpe dem med at finde leverandører af deres julegaver....

Fra Århus
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 80
Fra  HN Gavekurve Skrevet kl. 14:40

Hej

Takker - jeg arbejder lige nu på fosiden - er det bedre??

Til michael - kan du ikke lige maile mig dit forslag igen på hngavekurve@stofanet.dk - tak :)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:52
Fra Århus
Tilmeldt 1. Sep 08
Fra  HN Gavekurve Skrevet kl. 15:02

Hej Michael

Er det noget med at du får % af hver salg du generer - så er jeg interesseret - du må komme med et udspil og maile det til hngavekurve@stofanet.dk så kikker jeg på det i aften

Har du set at jeg har "abet" efter den forside du har  givet mig som eksempel - er det bedre nu?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:10

Hej Helle :)
Kan se du blev inspireret af det lille forside eksempel jeg satte sammen og linkede til :-)

Synes allerede din forside virker meget bedre, du fik lynhurtigt mere fokus på produkterne :)

Fra Århus
Tilmeldt 1. Sep 08
Fra  HN Gavekurve Skrevet kl. 15:23

Hej

JA - det giver et helt andet "lyst" til gode sage look - tak for det - det er bare super - jeg arbejder videre på det, men det er ikke nemt når man ikke er grafiker :(

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 16:10

Jeg synes at dit design er rigtig lækkert ;o)

Et par kommentarer....

Jeg prøvede at 'købe' gavekurv.....klikkede på køb, fik at vide at den nu var i kurven.........og hvad så?????????? hvordan kommer man videre til betaling?

Nå, ved et tilfælde kom jeg til at køre musen over teksten fra kurven, øverst til venstre......nu har jeg altså først klikket "KØB". Så kommer jeg til næste trin, hvor jeg så skal bestille, ved at klikke "bestil" eller "Slet alt" - begge knapper ser ud som om, at de ikke er aktive (læs: helt grå). Jeg ville nok have valgt en Meget tydelig knap under teksten....til højre med teksten "betal el. lign". Hav evt. en linie øverst, som viser forløbet man skal igennem.

Næste skridt.....siden starter med "hent kundeprofil" - hjææælp......skal man lave en kundeprofil? Så er jeg smuttet, for ingen skal lave en profil på mig. ;o)

Kig på andre shops betalingsforløb og se hvordan de takler det.......der må findes en bedre måde, hvor man ikke bliver skræmt i starten af forløbet.

Nå, men jeg vælger at springe over det der mærkelige profil-noget. Taster navn, adr m.m........nu bliver jeg bedt om password!!!!!!!!!!!! Hvad nu??? Jeg er jo ny kunde...

Så er jeg kommet til betaling med kort - lidt uoverskueligt, med en laaaaang side, fordi alt står under hinanden.

Endelig kommer prisen for forsendelse - Hvorfor skulle jeg så langt for at få oplyst det?????????????????? Og hvorfor hedder det forsendelsmetode, når der intet star om hvordan det sendes....altså metoden?

Nu er jeg så på næste side, nemlig "godkend ordre" - her kommer så oplysning om forsendelsesmetode...nemlig post danmark.

Jeg trykker godkend og får besked på at acceptere betalingsbetingelser.....hvor er de???? Dem fandt jeg så lige ovenfor som helt alm. brødtekst - Det var ikke tydeligt at det var et link.

I det hele taget er bunden af siden lidt mystisk:

Tryk på Godkend for at acceptere ordren. Jeg bekræfter hermed også at have læst og accepteret forretningsbetingelserne.

Læs forretningsbetingelser
 Jeg bestiller hermed ovenstående og bekræfter, at jeg har læst og accepterer forretningsbetingelserne

Prøv at læse hvad der, rent faktisk står.......de to linier før og efter læs forretningsbetingelser gør mig forvirret.

Nu kommer jeg så til næste side.....

En mystisk og mistænkelig grå blok vises i toppen.............nu bliver jeg dælme skræmt igen.......

Du er nu ved at udføre betalingen, og vil blive bedt om at udfylde dine kort oplysninger som vises i et nyt vindue.

Hvis ikke du kan se betalingsvinduet, eller det ikke åbnede automatisk, så tryk
her

Når betalingen er gennemført vil du blive returneret hertil automatisk. Luk ikke dette vindue

Kreditkort betaling

Nu læser jeg så teksten....hvorfor kan jeg ikke bare indtaste mine oplysninger på denne side........

Du skriver.....hvis ikke du kan se vinduet.....øh........er det ikke dig der vil sælge til mig? Nu skal jeg så til at klikke øverst i min browser, for at tillade pop up vinder fra din side............hvis jeg ikke allerede var smuttet, så ville det ske lige nu. Jeg aner ikke hvad der nu skal ske, men jeg skal tillade pop up.... hvor bliver jeg mon sendt hen?

Nå, men jeg accepterer pop ups og så kommer der et lille grimt vindue, som ser hjemmelavet ud........nu er det vist på tide at smutte, for det ser mærkeligt ud og det gør mig utryk...............

Nå ;o)

Det jeg vil sige til dig er:

• Alle leder efter en undskyldning for at smutte i betalingsforløbet (i dit forløb er der mange grunde til at smutte før betalingen sker)
  • Gennemgå dit betalingsforløb med en pro og få justeret det
  • Vis fragtomkostninger tidligt....gerne under "info"
  • Få implementeret noget tracking i betalingsforløbet, så du kan se, hvor i forløbet de smutter

Flot side, lækre produkter, men forfærdeligt betalingsforløb..........der er næsten garanti for flere salg, hvis du fixer det ;o)

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Århus
Tilmeldt 1. Sep 08
Fra  HN Gavekurve Skrevet kl. 16:41

Hej

ja - det var da en ordentlig omgang "tæsk" til betalingsforløbet - Jeg har haft en pro. til at gennemgå det - og betalingsprocedurene, tekster osv. skal være der hvis man skal  følge e-mærket - og det gør jeg lige i øjeblikket... Jeg vil dog selv lige gennemgå det igen, og se om ikke der er plads til nogen af de forbedringer du kommer med! Jeg handler selv ¨meget på nettet og der er ikke en eneste af de butiker jeg handler med hvor man ikke skal udfylde kundeoplysninger?

Men - som sagt så vil jeg lige selv gennemgå og se om der er plads til forbedringer - Tak:))

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 16:44

Jeg syntes det ser ok ud :)

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 16:44

Det var nu ikke tæsk.................det var konstruktivt input ;o)

Jeg skriver ingen steder, at det er forkert at skulle udfylde kundeoplysninger..... det jeg nævner mest er rækkefølger/placeringer, ordvalg og tidspunkter m.m. - prøv evt. at læse det igen...E-mærket forhindrer dig ikke i noget af det, som jeg har nævnt....mig bekendt.

Køb evt Thorborgs bog som E eller på papir. Der er mange gode pointer i den.

Anyway..........jeg er ikke i tvivl om, hvorfor du ikke får konverteret flere fra besøgende til kunder.............men det er din butik ;o)

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)