Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google adwords spørgsmål

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis jeg  laver en tysk webside, på et dansk webhotel,  med .de domæne, vil siden så virke ordenligt på google, eller skal jeg også have et tysk webhotel.?
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 17:38
Google burde fint kunne finde og indeksere den, siden burde dog ikke fremkomme når der søges på "Sider fra Tyskland" på Google, eftersom det danske webhotel formodentlig har en IP adresse der er registreret som dansk. På almindelige søgninger og søgninger "Sider på tysk" skulle der dog ikke være noget problem.
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 22:15
Du kan godt have et tysksproget .de domæne på en dansk server, men hvis du er i en hård branche med megen konkurrence, vil jeg bestemt anbefale en tysk server så din IP er tysk også. Der er en række fordele forbundet med dette. Dels "sites fra tyskland som Sune også nævner og også forskellige former for IP blokkering, der kan betyde at du midster kunder.
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 11:27
Hvis jeg kun har et .de domæne på en dansk websever. vil jeg så kunne bruge google.de adwords, den side jeg i forevejen har, er et .dk domæne, og der kan jeg ikke bruge adwords til tyskland.

og kender i evt. nogle billige og gode tyske hosts

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 23:20
lige for at følge op... Er der nogle som kender nogle gode profesionelle webhosts med tyske servere?

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 23:26
Dato: 24-01-2007 23:19:54
Forfatter: sydbolig.dk
lige for at følge op... Er der nogle som kender nogle gode profesionelle webhosts med tyske servere?

Yep.. vi har vores servere ståemde i et datacenter i tyskland
 www.abakomp.dk
Om vi er billige vil jeg så lade ligge.... vi  har ihvertfald mange tilfredse kunder, så pris ydelse må være ok

Hilsen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)