For et år siden startede jeg et koncept i Ryesgade på Østerbro. Hvor min tanke for konceptet er, at man kan leje sig ind for den tid man har brug for - uden anden forpligtelse end at betale for den bruget tid. Indretningen i lokalerne er også forskellig, alt efter hvilken smag og behov man skulle have. Noget jeg også har tænkt ind er at det skal ikke være for stort at du skal være en god og afslappet atmosfære, hvor man som lejer kan gøre sit eget præg. Tror du, at det er noget der virker i disse krisetider - hvor mange må opsige deres lejemål - eller ganske simpel ikke har mod til at leje sig fast ind nogen steder? ANVENDELSE MULIGHEDER OG PRISER Lokalerne kan lejes til følgende:
Pr. time 100,00 KR - UDLEJES MINIUM 2 TIMER Inklusiv i lejen Betaling Referance: Heltinde bestyrelsen havde et møde i august 2008 Bestyrelse i MM V. Henriette Weber |
Hej, jeg synes umiddelbart det virker som en fin idé... Mange mindre erhversdrivende arbejder ofte hjemmefra, og ønsker ikke at invitere forretningforbindelser hjem i "privaten"... Jeg kunne da forestille mig, at det vil være en idé for netop den målgruppe...