Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om ideen?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra KBH Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

For et år siden startede jeg et koncept i Ryesgade på Østerbro. Hvor min tanke for konceptet er, at man kan leje sig ind for den tid man har brug for - uden anden forpligtelse end at betale for den bruget tid.

Indretningen i lokalerne er også forskellig, alt efter hvilken smag og behov man skulle have. Noget jeg også har tænkt ind er at det skal ikke være for stort at du skal være en god og afslappet atmosfære, hvor man som lejer kan gøre sit eget præg.

Tror du, at det er noget der virker i disse krisetider - hvor mange må opsige deres lejemål - eller ganske simpel ikke har mod til at leje sig fast ind nogen steder?

ANVENDELSE MULIGHEDER OG PRISER 

Lokalerne kan lejes til følgende:
- Samtaler                                                                                                                
- Møder
- Events / receptioner
- Workshops
- Undervisning
- Privat arrangement; fødselsdag, julefrokost                                                                                                           
 - Udstillinger/Fernisering

Priser på leje af lokaler - på time-, dagsbasis og fast ugentlig dag:

Pr. time           100,00 KR  - UDLEJES MINIUM 2 TIMER

Inklusiv i lejen
Fælles køkken - kaffe og the.
Opholdsrum
Der kan arrangeres frokost efter aftale.
Lokalerne er prioriteret med vægt på at være personligt og hyggeligt indrettet, med friske blomster i vaserne og finesse, fra du og dine kunder kommer ind af døren.

Individuelle ønsker, er også en mulighed. Kom og få en uforpligtende samtale og giv dig mulighed for at se lokalerne.

Betaling
Betales kontant efter brug. - Ved aflysning 1 uge før, skal der betales fuld lokalepris  

Referance:

Heltinde bestyrelsen havde et møde i august 2008
Hvor de skrev: Tusinde, tusinde tak fordi vi fik lov til at låne dit lækre lokale til bestyrelsesmøde.
Vi har haft det godt her og endnu en masse beslutninger er blevet truffet i heltinderegi.
Tusinde tak igen

Bestyrelse i MM V. Henriette Weber

Fra Esbjerg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 13:57

Hej, jeg synes umiddelbart det virker som en fin idé... Mange mindre erhversdrivende arbejder ofte hjemmefra, og ønsker ikke at invitere forretningforbindelser hjem i "privaten"... Jeg kunne da forestille mig, at det vil være en idé for netop den målgruppe...

anders@detsortebureau.dk // www.detsortebureau.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 14:04

Jeg synes også det lyder som en fornuftig ide som sikkert kunne give lidt i kassen:)

Det jo også begrænset hvor meget arbejde det kræver så måske det kunne være et godt projekt, som ikke kræver alt din tid.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra KBH Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Skrevet kl. 17:14

KÆRE KRISSEL,

Tak for din hurtigt besvarelse - en lille tillægs bemærkning - uanset hvad man starter op, er mere tidskrævende end man er klar over ved opstarteren. i dette tilfælde kræver det investeringer i møbler og andet tilbehør + at der skal være personale mm. hver dag.

Jeg gør det også fordi det er spændende med mennesker der kommer og har lyst at være med, Smile

De bedste hilsner Gitte

www.damgaardchristensen.dk

ps. hvis du kender nogen du kan anbefale det til, vil jeg sige tak for hjælpen

Fra KBH Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Skrevet kl. 17:16

hej Anders,

Tak for din tid til at svare på mit spørgsmål - det er lige i den konteks tanken var tænkt.

De bedste hilsner Gitte

ps. vil eller kan du anbefale det til nogen, sige jeg straks tak

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:22

Kan det rent økonomisk betale sig at have det setup? Altså 200 kr for 2 timers leje og derefter skal der gøres rent, slidtage, regnskab osv...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:24

Fik ik lige det hele med i første indlæg. Ideen er rigtig god, men er det setup, den rette måde at gøre det på?

For det skulle jo, som minimum gerne rende rundt, således du ik taber penge på at være venlig...

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 19:46

Jeg har samme tanke, er du sikker på der er et stort nok kundegrundlag for prisen? Altså bliver det rentabelt for dig i længden, og hvilke tanker har du på forhånd gjort dig om dette?

Derudover syntes jeg det lyder som en super fed ide! hvis jeg på et tidspunkt får behov for lokaler til møder ect. i København, vil jeg da helt sikkert have dig i mine tanker!

Der er da heller ik noget mere kedeligt end at invitere sine kunder/samarbejdspartnere osv. til møde i et koldt hvidt mødelokale, hvor det eneste der skaber en smugle miljø og stemning er den kaffe der bliver servieret, eller en stor plante i det ene hjørne!

Så på med vanten! jeg syntes det er en p**** god ide!

jeg ville i hvertfald elske at invitere til møde i "hjemlige" omgivelser! Kan da også kun virke langt mere positivt på en evt. kunde! :)

De bedste positive energier!

- Thomas :)

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 20:22

Hej Gitte

Jeg vil se nogle billeder!

:-)

// Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 22:12

Hej Gitte,

Nu kan jeg ikke lige gennemskue om det er et eksisterende koncept du har der mangler kunder eller hvad du egentlig gerne vil have man tager stilling til.

Men jeg vil da gerne kommentere.

Der findes i dag rigeligt med muligheder for de ting du tilbyder/ eller ønsker at tilbyde. Prisen tilbyder de det ikke til, men for at du skal have en overlevelseschance, så skal du vel have 5 pladser fyldt hele tiden, og det tror jeg du kan få svært ved.

Den anden udfordring er parkering. Dem der tilbyder tilsvarende ydelser har ofte gode parkeringsforhold. Det har du ikke på Østerbro.

Med dine tilbud om faciliteter, så tror jeg du rammer forbi og ikke kan konkurrere med de eksisterende uanset din pris.

Hvis jeg skulle lave sådan et projekt, så ville jeg lave en business café, og I er velkomne til at bruge dette koncept, hvor man henvender sig til de forretningsdrivende der ofte holder møder på caféer og lignende steder, og hvor der ofte er distraktioner.

Hvis du kan lave et businesskoncept i cafémiljø med tilstrækkelig diskretion og uden offentlig adgang, altså kun til businessmøder og lignende, så tror jeg du rammer langt flere. Den offentlige adgang begrænser du ved at tage entré/betaling for plads, og senere afregning for mad/drikke.

Sådan et sted har jeg ofte brug for.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)