Hej, Jeg er netop blevet iværksætter indenfor import af tøj fra Østen. Da jeg har rejst en del i Østen og selv er født derude samt tale/skrive sproget, har jeg nu gået med en tanke om også at starte et konsulentfirma, hvor jeg gerne vil rådgive virksomheder, der ønsker at importere fra Østen. Er der et behov, tror I? eller er det en dum idé? Jeg vil være glad for ethvert råd. Hilsen fra den glade iværksætter. |
Troede de snakkede mere end et sprog derude.
Men ja der er helt sikkert et behov. Du kan dels arbejde på bestilling. Men også selv opbygge kontakte derude og derefter tage fat i en dansk virksomhed du synes der passer i profilen og derved lave match, som du så skal tjene nogle procenter på.
Men ja der er helt sikkert et behov. Du kan dels arbejde på bestilling. Men også selv opbygge kontakte derude og derefter tage fat i en dansk virksomhed du synes der passer i profilen og derved lave match, som du så skal tjene nogle procenter på.
Held og lykke med det. Kom endelig med et par eksemplar på hvad du får lavet af aftaler når det kommer så langt.