Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg betale

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 10. Apr 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg blev kontakte af et frma som havede set min annonce i avisen. I den forbindelse vil de gerne give mig at tilbud. Som gik ud på at lave annoncering via google.

Tilbuddet lyder på: Ubegrænst søgeord og klik , samt en placering i toppen. Alt sammen til en fast prs  (495,00) hver måned. Det lød som en godt bud, da jeg bruger 3 gange så meget i dag.

Jeg skulle besvare deres ordrebekræftelse som de sendet pr, at jeg godkender deres ordre. hvilket jeg har gjort. Har så de sidste 8-10 dage været på google og søge på alle de aftalte ord næsten hverdag, og kan ikke finde min annonce. Er dog begyndt kun at kigge på de første 10 siden, uden at kunne finde min annonce.

Har gjort dem opmærksom på problemet, og de lover i en mail, at sælgeren vil ringe mig op, hvillket aldrig sker!!

De har sendt min en faktura på  3* 495,00 + oprettelse 295,00 I alt inc.l moms 2.225,00. Har gjort indsigelse mod den, da jeg ikke vil betale for en ydelse som de ikke yder mig.

Er det nok? Hvad skal jeg gøre hvis de bliver ved med at sende min regninger, rykker eller anden?

På forhånd mange tak

 

 

 

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

hej hej

jeg ville ringe til dem og gøre klart for dem af de ikke får en krone før tingene virker. som de lovede dig

Men det har du vel en kontrakt på, altså hvor der står præcis det de lovede dig,,

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder som et firma der allerede har været snak om her på Amino. Så vidt jeg husker har de oprettet 10 søgeord for dig - noget som en 7. klasse med 2 timers IT undervisning selv kunne gøre.

Find ud af hvad den underskrevne aftaler lyder på..

 

Tilmeldt 10. Apr 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er teksten som står i deres bekræftelse, og så har jeg en telefon samtale hvor han lover mig en en placering i toppen af google.

Efter aftale med Kevin Christensen om køb af Flat-Rate Lokal på www.google.dk
Fremsendes ordrebekræftelse til godkendelse, aftalen godkendes ved at besvare denne mail med ok.

Efter modtagelse af ordrebekræftelsen, vil vor annonceproduktion udarbejde søgeord og annoncetekster
som fremsendes på mail, og annoncen bliver sat online. ændringer i annoncetekst og
søgeord er uden beregning.


Følgende er aftalt:

 

Placering www.google.dk
Antal besøgende Ubegrænset
Antal Søgeord Ubegrænset
Pris pr. måned *
Opstart(engangs afgift)
495,00 DKK
295,00 DKK
*Faktureres for 3 mdr. pr. gang. Alle priser er excl. moms






Inkluderet i prisen er opsætning og udarbejdelse af annoncetekst, søgeord, optimering
og løbende rettelser og ændringer i såvel annoncetekster og søgeord.


Flat-Rate Lokal, faktureres løbende for 3 mdr., aftalen kan opsiges gensidigt med 1 mdr. varsel til
udgang af indeværende periode. Lokal området defineres ud fra de nærmeste byer/steder fra din
placering, ved andre lokalområder kontakt din kundeservice.


Faktura fremsendes ved igangsætning af kampagne, med 8 dages netto kontant betaling.

Husk du kan altid ændre i din kampagne ved at kontakte Net-Ads

Med venligste hilsner / Best regards

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er ret godt sat op den ordrebekræftelse. De lover dig ikke noget som helst.

Med mindre du har andre steder på skrift et minimum antal klik, en placering eller lignende, så ville jeg nok anbefale dig om at betale.

Lovningen om placeringen i toppen af Google kan du ikke bruge til så meget - De vil holde sig til det der står i aftalen og ikke noget, som du givetvis har misforstået i telefonen. Hårdt men sandt. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Tilmeldt 10. Apr 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Den annonce de har levet kommer slet ikke frem, når jeg søger.

 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jk

De kan sikkert argumentere at du ikke har betalt, og dermed vises din annonce ikke.

Det er en skidt kontrakt for dig, da der ikke står noget om hvor på google du skal ligge. En mundlig aftale er dog lige så gyldig , men problemet er bevisbyrden.

I de fleste byer kan du få juridisk rådgivning gratis, hvor de kan fortælle dig hvordan du står.

Normalt er det en gang ugenligt på biblioteket - prøv at forhør dig der.

Mvh

Jesper

 

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er godt nok en mangel fuld kontrakt du fik der. Crying

der er ikke meget du kan bruge den til

Tilmeldt 10. Apr 08
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Den med at jeg ikke har betale kan du ikke bruge, da jeg ikke har overskredet betalingsfristen.

Jeg har salgstalen optaget på min telefon, hvor han flere gange siger men en placering i toppen .

 

 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

det er en klar fordel for dig at have samtalen optaget, men jeg er ikke jurist, så jeg ville få en ekspert til lige at hjælpe dig. Du kan jo også tage udskrift af google, hvor det fremgår at du ikke ligger på side 1 , på de forsk. søgeord.

allerbedst er selvfølgelig at få annuleret handlen - hvis de vil svare dig.

mvh

jesper

 

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)