Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor vises min side kun når man søger efter danske sider?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 30. Aug 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Er der nogen der ved hvorfor jeg min side kun kommer vises når man søger efter danske sider?

Jeg har en stripside. www.passion-stripservice.dk ( og .com )

Når man søger på ordet stripper kommer min side ikke frem, men søger man på kun de danske sider vises den..

Mit andet spørgsmål er hvordan man får sådan en undermenu, når siden vises på google?

eks: søg stripper på google og se den øverste annonce danskshowservice.. De har sådan en fin undermenu :-) Det vil jeg også have..

Håber i kan hjælpe mig :-)

Christina

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 339
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 17:54

Den ligger der sikkert også uden at have kigget, men ligger bare meget langt nede i resultaterne.

Du kan se at der er 15 mio sider, når det er alle sider, men kun 58.000 når du søger på danske sider. Så der bliver lige sorteret lidt mere end 15 mio sider eller resultater fra, når du vælger dansk.

selvom det helt sikekrt ikke er det, kunne de 15 mio sider reelt være dem der lå foran din.

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 18:02

Mht. at få siden højere op i resultaterne både på dansk og internationalt, så er der flere ting du kan gøre. Det er optimering af siden for søgemaskinerne eller SEO.

Du kan med fordel hente Demib's light udgave af sin nyeste SEO bog her: http://seo.demib.dk/gratis-seo/

En lidt mere grundlæggende bog er Thomas Rosenstands SEO-lex som også kommer i en gratis light udgave her: http://www.seo-lex.dk//download-light.html

Men som udgangspunkt, få flere til at linke til dine sider og lav flere sider med indhold på dit site.

Tilmeldt 30. Aug 09
Skrevet kl. 18:08

Takker

Hvad med undermenuen ? Ved du noget om det :-)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 18:15
Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 18:16

Hej Christina

Der er meget du kan gøre ved din side,  men det er andre nok bedre til at kommentere på.

Angående undermenuen er det noget Google bestemmer. Det eneste du kan gøre er at lave godt indhold.

// Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:18

ricoros:

Jeg har en stripside. www.passion-stripservice.dk ( og .com )

Når man søger på ordet stripper kommer min side ikke frem, men søger man på kun de danske sider vises den..

Ikke for at træde i det, men jeg kan nu heller ikke se jer under danske sider.

Fra Rødovre
Tilmeldt 7. Jan 06
Fra  Salon Nyah-Beauty Skrevet kl. 00:01

Jesper Jørgensen:

Ikke for at træde i det, men jeg kan nu heller ikke se jer under danske sider.

Den liger på side 2 lige i starten.

Tilmeldt 30. Aug 09
Skrevet kl. 10:02

Hej igen,

Mærkeligt når jeg søger efter den ( i mozilla ) ligger den på første. Dog lidt dernede af :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:37

Medt lidt hjælp fandt jeg jer på den danske søgning, øverst på side to. Det undrer også mig at i på søgning på "hele nettet" overhales af mange andre danske sider som i har slået på den danske søgning.

En forklaring kan være at Google har algoritmer der kun træder i kraft for søgeord med et vist niveau af søgevolumen (popular search terms). Hilltop algoritmen er en sådan algoritme. Hvis denne algoritme er aktiv for søgninger på "hele nettet", men inaktiv på søgninger på dansk vil det kunne forklare jeres positioner i de to søgninger. Skulle det være Hilltiop Algoritmen der spøger bør i skaffe links fra sider der omhandler ordet stripper og som linker ud til mange andre strippersider (authority pages).

Mvh Jesper Jørgensen

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)