Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster et unikt design til PHPBB3-forum?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 29. Aug 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad koster det at få lavet et unikt design til PHPBB3-forum?

Kan man få lavet et design som adskiller sig fra de fleste designs så det ikke ligner et typisk PHPBB3-forum?

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 12:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 12:52

Rasmus Hoeks:

Nu bliver der jo efterspurgt et unikt template, og det vil jeg ikke ligefrem mene de er :)

Har personligt en smule erfaring med phpBB templates, men det er dælme svært at bygge et op fra bunden.

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 13:00

Helt fra bunden - det bliver en større opgave.
Men du kunne købe et 'specielt' template og efterfølgende redesigne i samme dimensioner.

Jeg skal gerne give dig et tilbud på et unikt design.

Venlig hilsen

Kenni

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 13:01

Frederik - NemCom IT:

Nu bliver der jo efterspurgt et unikt template, og det vil jeg ikke ligefrem mene de er :)

Har personligt en smule erfaring med phpBB templates, men det er dælme svært at bygge et op fra bunden.

Hvis han køber dem hvor der står "0 downloads", så jo. Og derudover tog jeg lige hans indlæg med et gran salt, da jeg tænkte, at han sikkert godt kunne leve med, at der eks. var et Australsk Tarmskylningsfirma med samme template.

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Fra  DirectHost Skrevet kl. 13:04

Rasmus:

Nu definerer vi nok unikt på to forskellige måder så.

Jeg definerer unikt som noget kunden har ønsket at få lavet præcist sådan som vedkommende ønsker det.

- Så kan det godt være at man finder et template på nettet som ingen andre bruger, men at kalde det unikt er forkert.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 13:11

Frederik - NemCom IT:
- Så kan det godt være at man finder et template på nettet som ingen andre bruger, men at kalde det unikt er forkert.

Normalt gider jeg sgu' ikke deltage i en sådan form for flueknepperi, men når du ligefrem går ind og retter mig på den her måde, så må jeg vil hellere svare......

uniqueness - singularity: the quality of being one of a kind; "that singularity distinguished him from all his companions"
wordnetweb.princeton.edu/perl/webwn

Being the only one of its kind; unequaled, unparalleled or unmatched; Of a feature, such that only one holder has it; Of a rare quality; Unusual
en.wiktionary.org/wiki/uniquest

In mathematics and logic, the phrase "there is one and only one" is used to indicate that exactly one object with a certain property exists. ...
en.wikipedia.org/wiki/Unique

uniqueness - The state or quality of being unique or one-of-a-kind
en.wiktionary.org/wiki/uniqueness

An item of which only one specimen is known to exist.
www.centercoin.com/coin_information/glossary.htm

Skal du have flere referencer, hr. sprogforsker?

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 13:13

Frederik - NemCom IT:

Rasmus:

Nu definerer vi nok unikt på to forskellige måder så.

Jeg definerer unikt som noget kunden har ønsket at få lavet præcist sådan som vedkommende ønsker det.

Rasmus tolker det nu helt korrekt - noget unikt er noget der kun findes i et eksemplar Smile

- Rasmus var hurtigere end mig...

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Fra  DirectHost Skrevet kl. 13:31
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

- Men med et købt template vil der jo være mulighed for flere eksemplarer når/hvis det bliver solgt til flere, og så dør det unikke ligesom lidt i det :)

Meget fint med alle dine links Rasmus, men læs lige ovenstående en gang til.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 13:35

Puha du er tung at danse med..... Hvad vil du gerne have jeg læser igen? Og nej, hvis han betaler prisen for det unikke template på template monster, så vil andre ikke have muligheden for at købe templatet. Der er to priser på templatesmonster:

Regular Price: $35  og Buyout Price: $750
Hvad tror du Buyout prisen betyder?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)