Hvad koster det at få lavet et unikt design til PHPBB3-forum? Kan man få lavet et design som adskiller sig fra de fleste designs så det ikke ligner et typisk PHPBB3-forum? |
Hvad koster et unikt design til PHPBB3-forum?
Nu bliver der jo efterspurgt et unikt template, og det vil jeg ikke ligefrem mene de er :) Har personligt en smule erfaring med phpBB templates, men det er dælme svært at bygge et op fra bunden. |
Helt fra bunden - det bliver en større opgave. Kenni |
Hvis han køber dem hvor der står "0 downloads", så jo. Og derudover tog jeg lige hans indlæg med et gran salt, da jeg tænkte, at han sikkert godt kunne leve med, at der eks. var et Australsk Tarmskylningsfirma med samme template. |
Rasmus: Nu definerer vi nok unikt på to forskellige måder så. Jeg definerer unikt som noget kunden har ønsket at få lavet præcist sådan som vedkommende ønsker det. - Så kan det godt være at man finder et template på nettet som ingen andre bruger, men at kalde det unikt er forkert. |
Normalt gider jeg sgu' ikke deltage i en sådan form for flueknepperi, men når du ligefrem går ind og retter mig på den her måde, så må jeg vil hellere svare...... uniqueness - singularity: the quality of being one of a kind; "that singularity distinguished him from all his companions" Being the only one of its kind; unequaled, unparalleled or unmatched; Of a feature, such that only one holder has it; Of a rare quality; Unusual In mathematics and logic, the phrase "there is one and only one" is used to indicate that exactly one object with a certain property exists. ... uniqueness - The state or quality of being unique or one-of-a-kind An item of which only one specimen is known to exist. Skal du have flere referencer, hr. sprogforsker?
|
Rasmus tolker det nu helt korrekt - noget unikt er noget der kun findes i et eksemplar - Rasmus var hurtigere end mig... |
- Men med et købt template vil der jo være mulighed for flere eksemplarer når/hvis det bliver solgt til flere, og så dør det unikke ligesom lidt i det :)
|
Puha du er tung at danse med..... Hvad vil du gerne have jeg læser igen? Og nej, hvis han betaler prisen for det unikke template på template monster, så vil andre ikke have muligheden for at købe templatet. Der er to priser på templatesmonster: Regular Price: $35 og Buyout Price: $750
Hvad tror du Buyout prisen betyder?
|