Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Støt en god sags tjeneste - website

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

En god sags tjeneste kan være mange ting - alt lige fra at hjælpe en gammel dame over gaden, til at give et smil til en person der hænger med hovedet - der skal ikke meget til for at hjælpe andre på vej til et overskud og en god dag Smile

Jeg  igang med et fedt koncept til en donations/hjælpe side - der vil være MEGET trafik det er et site alle kommuner kommer til at bruge samt private landet over.. Jeg har fat i en masse skribenter fra de store aviser samt haft et møde med go´aften Danmark ang mit projekt. - de er alle klar til at dække det når det er opstartet.

Det jeg søger er et firma der mangler alternativ reklame/markedsføring der vil donere en portal til vores forening - der bliver lavet en "donations/sponsor liste" på websitet/portalen - hvor på i får en www adresse samt et billede som tak for "en god sags tjeneste"

Det er en unik chance for alle jer nye iværksættere eller garvede til en ret så god reklame/goodwill...

Jeg håber at alle jer Aminoer bag skærmen ser posetivt på projektet - jeg vil ikke uddybe nærmere om projektet før jeg sidder foran dig  ;-)

Glædelig weekend til jer alle på Amino

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 20:53

Hej René,

Jeg kunne godt have interesse i dette. Har du mulighed for at sende lidt mere information på michael@skalspc.dk ?

Tilmeldt 1. Aug 09
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 20:58
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:58

Jeg sender jer begge en mail..

Godaften

René