Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HEJ

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Aug 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

JEG SKULLE GERNE HAVE CA 10 FLYTTEKASSER MED TØJ SENDT TIL TUNESIEN ....HELST UDEN DET KOSTER EN KRIG ....NOGEN GODE IDEER ....BILLIGSTE PRIS D.D. ER KR. 2.831,- EXCL MOMS PR. KASSE.   : (

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 17:56

Hej,

det kan vi helt sikkert gøre billigere, send mig en mail med detaljer på aag [at] danbor.dk eller giv mig et kald på 79 11 19 45.

Anders A - der professionelt beskæftiger sig med export søfragt...

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 19:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sign Crew

Velkommen til Amino.
En lille henstilling til når du skriver indlæg herinde - giv først og fremmest dit indlæg en sigende titel (både så folk kan se om det er relevant for dem og for at holde amino overskueligt) og dernæst, undlad at skrive hele dit indlæg med store bogstaver.

På forhånd tak, held og lykke med den forespørgsel og endnu engang velkommen har på amino :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 5. Aug 09
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 09:10

Hej Sign Crew,

Der er ingen tvivl om at du sagtens kan få det billigere.

Alt efter den samlede vægt, vil jeg have et forsigtig gæt på at du sagtens kan spare minimun kr. 600-800 pr. kasse i forhold til det tilbud du har citeret, og stadig få det sikkert frem....

Prøv at ringe til GTX (Global Transport Xpress), der er en freight forwarder - 9898 8888 (hils fra Christian Anderberg)

Sun Bay - Merchandise, promotionartikler, gaveartikler, specialproduktioner, private lable m.m.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)