Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eneforhandler søges til unikt kosttilskudsprodukt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Aug 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi vil lancere en lille række kosttilskudsprodukter på markedet, som indeholder nogle nyheder i forhold til eksisterende produkter. Der er tale om high-end produkter af højeste kvalitet.
Vi søger en selvstændig person / mindre firma til at varetage salg/markedsføring eller være eneforhandler.

Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:06

Hvilken type kosttilskud drejer det sig om? Er de blevet godkendt af fødevarestyelsen?

Bedste hilsener

Jesper Wiener Sørensen

Tilmeldt 27. Aug 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:35

Hej Jesper,

Jeg ville helst skrive en privat besked, men jeg kan ikke finde muligheden. Måske kan du?

Det drejer sig om et par multivitamin og mineralprodukter, et kalk produkt, et omega-3 produkt. Produkterne er af højeste kvalitet, naturlige og organiske (ikke kemisk producerede og syntetiske som nogle kosttilskud er) Godkendt i Tyskland. Fødevarestyrelsen er kontaktet.

Til dig og andre der læser dette:  Vi søger en person der interesserer sig for helse og motion og som søger mulighed for at skabe en fremtidig indtægt ved at være eneforhandler af en kosttilskudsserie.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 07
Indlæg ialt: 232
Fra  RumRum.dk Skrevet kl. 17:42

Hej Bio.

Send mig en mail. Jeg vil meget gerne vide mere om varen og markedsføringsbudget (hvis der er et). 

Måske er jeg manden I skal bruge.

Mvh. Jonathan

jonazubar@gmail.com

Bolig interieur butik - RUMRUM: www.rumrum.dk

Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:06

Hej "Bio"

Det lyder rigtig interessant. Send mig en mail på jesper@wienersorensen.com så tar' vi den derfra.

Bedste hilsener Jesper

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)