Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny e-bog shop ønsker kritik

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi er nu på kanten til at skulle lancere vores ny e-bog / e-guide shop og vil derfor gerne invitere Jer indenfor.

http://tattooguide.dk

I den forbindelse vil det være meget rart, hvis I kunne komme med lidt kritik og sige til, hvis I skulle støde på fejl og mangler.

Da vores TattooGuide endnu ikke er lanceret har vi sat systemet til kun at kræve 1 øre pr. "demo-dokument" - så hvis I skulle få lyst til at prøve hele købsprocessen af, vil vi være utroligt glade. (Vi afviser naturligvis din ene øre efter gennemførsel ;)

Systemet vi har bygget op til vores e-guide, er bygget i Joomla! og med diverse extensions og lidt hardcoding. Systemet kan håndtere salg af PDF dokumenter (og andre former for filer) samt auto-responder action-mails.

Vi håber at I kan komme med lidt kritik inden vi åbner websitet for alvor. 

På forhånd tak,

Mvh.

Janus

P.S. Vi renser sitet for brugerindtastet data inden vi lancere sitet, så hvis du skulle skrive dig på til en lightbog modtager du kun en dummy, hvorefter vi sletter dig fra listen igen. Desuden er vi klar over manglen på SEO, men det fokusere vi på over weekenden.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 18:35

Jeg kan se at der er flere som har tilmeldt sig vores actionmails og gennemført et prøve køb - men er der ingen som vil give lidt kritik med på vejen?

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 18:56

Det vil jeg gerne :)

Først og fremest.... fedt med en samlet side med masser info omkring tattoo! Lige hvad jeg har ledt efter :)

Men kunne godt tænke mig at høre hvorfor i har valgt at udgive jeres materiale som en e-bog og ikke "nøjes" med at have stoffet liggende på hjemmesiden?

Tror i kunden vil betale prisen for jeres e-bog? Husk at der trods alt kan findes meget gratis information på nettet, så hvad vil i gøre for at lokke kunden i nettet?

Jeg vil give jer stor ros, og det skrevne er 100% med henblik på at dele og udvikle :)

DBH

- Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 21:21

Hej Thomas,

Tak for de fine ord.

Ja, en del af infoen er tilgængelig på nettet, hvis man gider at søge efter den. Men som du selv siger: "Lige hvad jeg har ledt efter"... Som Thorborg også siger så er der stadig mange derude som gerne vil betale for at få en samlet pakke. Det er derfor Spamfighter har success. Derudover indeholder bogen også meget information som netop ikke er tilgængelig på nettet. Mange punkter i bogen er vi absolutte first to market og det ved vi med garanti. Om folk vil betale eller ej er et godt spørgsmål, det håber vi selvfølgelig.

Hvis du mener hvorfor vi har valgt at udgive materialet som en e-bog, er det for at give den enkelte bruger fri adgang til den, både on og offline. Dvs. så længe den er lagert elektronisk eller printet. Hvis du derimod mener hvorfor vi ikke giver det væk gratis på en hjemmeside er svaret meget simpelt: Vi har knoklet og knoklet for dette projekt og i den forbindelse har der været en lang række udgifter som nu skal tjenes hjem.

Hvordan vi dog derimod vil gøre for at lokke kunden i "nettet" har vi nogle værktøjer. Først og allervigtigst er der den gratis light-udgave, som selvfølgelig er fyldt med reklame for den fulde version. Derudover har vi en række andre ting i støbeskeen som forhåbenligt falder på plads i løbet af de næste par dage.

Mht. til trafikken på siden, så har vi en god markedsføringsplan klar som vil sikre os et pænt antal besøgende.

Men som du selv kommer ind på: så har der indtil nu været et hul i dette marked og vi går derfor ud fra at der er kunder nok til minimum at breake even.

Men tak for besøget og skriv endelig hvis der er noget du synes at siden mangler - Det samme gælder Jer andre Aminoer ;)

Mvh.

Janus

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 21:27

Hvis jeg har ret i, at I ikke tager dankort, så mister I uendeligt meget salg.....

Ellers en cool idé, så held og lykke med det.

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 21:55

Business:

Hvis jeg har ret i, at I ikke tager dankort, så mister I uendeligt meget salg.....

Ellers en cool idé, så held og lykke med det.

Jack

Hej Jack,

Det er desværre rigtigt at vi ikke tager dankort - ihvertfald ikke endnu. Det er noget vi har vendt meget og er bestemt noget vi skal have fundet en løsning på.

Tak fordi du kiggede forbi og vi er selvfølgelig glade for at du kan lide ideen Smile

/ Janus

Til Jer andre - Kom frisk, vi tåler også hårde ord! Wink

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 13:14

Andre?

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 13:28

Jeg syntes designet er super cool, nemt og simpelt, det virker! Det med manglende dankort tror jeg også er en rigtig dårlig ide, da mange stadigvæk ikke er så bekendt med paypal. Jeg syntes det er frisk at prøve at lave en e-bog om tattoo's selvom det ikke lige er min kop the :o)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 14:48

Kent Medom:

Jeg syntes designet er super cool, nemt og simpelt, det virker! Det med manglende dankort tror jeg også er en rigtig dårlig ide, da mange stadigvæk ikke er så bekendt med paypal. Jeg syntes det er frisk at prøve at lave en e-bog om tattoo's selvom det ikke lige er min kop the :o)

Hej Kent,

Tak for de pæne ord om designet og vi er obs på dankortet.

At tattoos ikke lige er din kop te er selvfølgelig også helt i orden Wink Tak fordi du tog dig tiden til at kigge forbi...

/ Janus

Er der ikke andre?

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Sep 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:17

Hej Janus.

Jeg synes det er en flot side I har lavet. Jeg har et par ting jeg tænker når jeg ser siden, som du kan bruge eller lade være. Nu kaster jeg bare lige boldene op i luften.

1. Generelt flot forside - og god ide med de 4 indgangsvinkler.
Jeg synes dog at det er lidt synd at det store banner stadigvæk er der, når man kommer ind på undersiderne,
fordi den tekst der fremkommer, kommer meget langt nede. Det er for mig et irritationsmoment. Der kunne man
- hvis man ville - godt på undersider lave banneret noget mindre.

Med fare for at jeg splitter dit design, kan man måske spørge sig selv om om den øverste brune bjælke med logo er nødvendig, når
der nu er et flot logo i det store banner nedenunder. Det giver 2-3 cm spildplads. Men fjerner man den skal der flyttes nogle elementer
rundt, ellers kommer der ubalance i sitet.

2. Jeg kan ikke vurdere om bannerets farve står så godt til den brune i bunden, men jeg kan heller ikke rigtigt se, hvilken farve
der ellers skulle bruges. Jeg synes bannerets farver er flotte.

Det er egentlig ikke kritik, for du har en flot side, som I sagtens kan være bekendt. Men det med teksten starter så langt nede på
undersider, tror jeg vil være godt at ændre lidt på.

Mvh. Line
http://www.Rent-liv.dk

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)