Min klasse og jeg står og skal på studietur til oktober, og hele skolen har fra et firma fået et tilbud om studietrøjer + studenterhuer + oprettelse af blå bog.
Jeg tænkte på, om der evt. var nogle aminoer de kunne komme med et lign. tilbud?
Tror de fleste bliver skræmt af "studenterhuer + oprettelse af blå bog" - det er i det hele taget noget jeg vil anbefale dig at få en leverandør til, der har prøvet det før. Jeg stod for bestillingen af vores studentersjov, og det var en værre omgang. Leverandøren glemte nogle af tingene, klasserepræsentanterne gav de forkerte folk tingene (selvom der var en liste med navn og ting).
Jeg tror dog sagtens du kan finde en amino der kan lave nogle trøjer til jer ;)
Hej, det skulle vel aldrig være Stryberg, der har foreslået det? For min klasse har fået et tilbud af dem + lokkerier med digitalkamera, hvis hele klassen vil benytte sig af deres tilbud. Har søgt lidt på det, og har fundet skidt og godt om det. Men man er jo i tvivl
Sidder også selv i udvalget for studenterhuer på vores skole.
I starten havde vi egentlig taget ABC Gruppen, men efter alt det bøvl der har været med dem (skriv hvis du har brug for mere information, eller lav en google søgning) valgte vi den 'sikre' C.L Seifert.
Bedste råd fra min side må i hvertfald være og finde et troværdigt firma med et godt ry, da ALT skal være perfekt til den dag.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn