Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konference for kvindelige ejerledere / iværksættere

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 17. Oct 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

DI, Væksthus Syddanmark, Heltinderne og Erhvervs- og Byggestyrelsen holder i uge 47 (i forbindelse Global Entrerpreneurship Week) en konference for kvindelige ejerledere og iværksættere i Kolding.

Vil du gerne modtage en invitation til arrangementet, når programmet ligger klart, så skriv dig på her.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:10

Ja tak meget gerneBig Smile

Kærlig hilsen

Sanne

Tilmeldt 17. Oct 08
Skrevet kl. 09:15

Det er noteret - når programmet ligger fast, så får du en endelig invitation fra os Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:30

Først kæmper kvinderne en sej kamp for ligestilling, for derefter frivilligt at sætte sig selv i bås igen. Det forstår jeg oprigtigt ikke. Tænk hvis man lavede en konference kun for mænd?

Kom nu i gæve quinder - vi har acceptereret jer som ligeværdige :)

Tilmeldt 17. Oct 08
Skrevet kl. 09:36

Desværre har vi endnu ikke nået en fuldstændig ligestilling. Ser vi på iværksættere er det kun mellem hver tredje og hver fjerde som er iværksætter, og ser vi på antallet af kvindelige iværksættere, som kommer ind i et vækstforløb, så er bliver tallene desværre ikke bedre. Det er bare nogle af de aspekter, hvor vi stadig kan blive bedre :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 10. Jul 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 09:36

Jeg vil også gerne have en invitation :)

Med venlig hilsen
Iben Louise Birkkjær

Teapot - Drawing business
www.teapot-graphics.dk

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 10:43

Hej

Jeg kunne også tænke mig, at deltage i konferencen, men er det kun for iværksættere i Kolding? Eller skulle det forståes sådan, at det bliver afholdt i Kolding?

Mange hilsner Miriam

Tilmeldt 17. Oct 08
Skrevet kl. 10:54

Hej Miriam

Det bliver afholdt i Kolding men er for alle :-)

Vi er lige ved at ligge allersidste hånd på programmet - men du kan allerede nu se et næstenfærdigt program på uge47.dk - her vil det senest mandag også være muligt at tilmelde sig.

Mvh

Sune

Tilmeldt 17. Oct 08
Skrevet kl. 10:55

Hej Iben

Det er noteret.

Vi er lige ved at ligge allersidste hånd på programmet - men du kan allerede nu se et næstenfærdigt program på uge47.dk - her vil det senest mandag også være muligt at tilmelde sig. Når det hele er på plads, så vender jeg tilbage med en "officiel" invitation.

Mvh

Sune

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 12:19

Hej DI

Kan du uddybe lidt mere hvorfor du mener at en kvindekonference, er vejen frem for flere bæredygtige kvindelige iværksætter.

Jeg er sikker på at, disse tiltag er med til at lukke flere kvinder inde i eget netværk og dermed er med til at ”død” sit områder frem for nytænkning og medudvikling.

Er det sådan at man skal finde muligheder hvordan man ”lukker” af for naturlig overlevelse, hvor en kvindelige iværksætter er kollega mens en mandlige iværksætter gøres til en konkurrent?

Jeg tager da hatten af for alle som finder mod til at iværksætte noget, men at oprette klubber hvor skellet mellem mand og kvinde gøres til genstand for politisk ideologi er ikke vejen frem for flere kvindelige iværksætter.

Jeg holder på, at et sundhedstegn for ligestilling er når mænd og kvinder mødes og diskuterer ligestillet problemer.
Mange kvinder stopper som iværksætter (min mening) fordi børn og mand ikke giver det nødvendige kreative rum for ide-udvikling osv.
Altså vil en konference, hvor hovedformålet er at skabe vækst blandt kvindelige iværksætter jo have ide i, at lade mænd forstå ”iværksætter indhold” fra de kvindelige iværksætter, altså en opdragende effekt på ”ægtemanden” i hjemmet til at yde støtte og pondus for sin egen familie.

Mvh.
Juul

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)