Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaren iværksætter ønsker assistance sant risikovillge kapital

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen,

Jeg må starte med at sige at jeg er ENGLÆNDER, så forvent venligst  en del grammatiskefejl.!

Gennem det sidste 15 år har jeg været med til at skabe/producerer, en del koncepter/produkter, udviklet til det Dansk market og udlandet. Nogle har jeg haft godt success med, andre ikke så meget - det er en lær process!

Bl.a har jeg produceret og markedsført en kendt energidrik og saft drik, inden det blev solgt videre til en koncern (min profil navn skulle hjælpe dig lidt mht. hvilken produkter jeg har skabt)

Pt. arbejder jeg i mindre virksomhed som brand manager på et par koncepter som jeg personligt har solgt ind til flere kæder, bl. a Bog & Ide, Arnold Busk, Metro, Scandlines, Dansk Supermarked, COOP(Sverige), Imerco, Elgiganten m.m..

Disse koncepter har jeg selv fundet på vejne af virksomehden, lavede eksklusiv aftaler på, samt solgt ind!

Jegg har det evnen at se tendenser, og dyrke dem - håber det ikke opfattes som arrogant?

Jeg ligger med en ide inden for rejse branchen, har testet den indenfor det sidste par år - det virker.

Konceptet er på marked, men ikke indenfor det niche/from som jeg vil dyrke.

Fra oktober vil jeg begynde at bruge tid på planen, men har acut brug for følgende:

Interessserede med det nødvendig ekompetancer vil jeg hører fra - som partner eller kapital investor.

Efter erfaring har jeg ikke så meget lyst at oplys om konceptet i sin helhed her på siden, men det kan gøres personligt over enten telefonen eller personligt møde.

For at afslut er jeg kendt for at være ærligt, imødekommende, iderige og IKKE grådig.

Jeg hører gerne fra dem der er SERIOUS, enten bestridder nogle evner eller har kapital, efterso mdet er en langvarig process som KRÆVER meget i opstartsfasen.

Hvis du har lyst til at høre mere, kan I kontakter mig..

Venlig hilsen

Grazzhopper1

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:20

Hej

Jeg vil foreslå at du kontakter et investeringsfirma. Jeg har selv indirekte erfaringer med Seed Capital og de er særdeles seriøse. (tror det er seedcapital.dk)

Held og lykke ! Det lyder spændene.

Fra København
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 00:28

Kan jeg få dig til enten at skrive mig en mail, eller slå muligheden for PM til, således jeg kan kontakte dig?

/Mads Dinesen
madsdinesen.dk

Tilmeldt 26. Aug 09
Skrevet kl. 01:22

Hej Malte,

Mange tak.

Jeg har også haft en del kontakt med venture selsklaber mht. min sidste projekt.

Dem vil jeg nok overveje .-)

Mvh

Grazzhopper1

Tilmeldt 26. Aug 09
Skrevet kl. 01:27

Hej Dinesen,

Tak - det gær jeg enten i næste uge, eller ugen efter.

Jeg har en temmelig travlt hverdag (familie, arbejde osv.) og ligger i højsæson i forbindelse med mit arbejde, som trækker på min tid i øjeblikket.

Om et par uger er alle sortimaénter fastlagt (med kæderne) og så har jeg mere tid til at begynde på min "ide".

Håber at er ok?

Mvh

Grazzhopper 1

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)