salg365.dk er ledigt |
![]()
kokku.dk er ledigt...................det betyder "alt" på estisk. Så............nu kan du koncentrere dig om de vigtige ting ![]()
Lad os vide, hvad du ender med.......og held og lykke med det.
Jack
Debat
salg365.dk er ledigt |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
|
kokku.dk er ledigt...................det betyder "alt" på estisk. Så............nu kan du koncentrere dig om de vigtige ting Lad os vide, hvad du ender med.......og held og lykke med det. Jack |
Nu kan det snart være nok..... ;o)
|
Jeg skal helt klart nok give info ;-) Der kommer højest sandsynligt også banner her på amino når jeg er færdig :-) Folk vil jo nok også gerne sælge deres vare herinde og så endda gratis :-P |
|
Det holder jeg lige tæt i lidt tid endnu ;-) Men en ting der skælder sig ud... :-) |
|
og der er selvf også lidt forskel på markedsføringen ;-) Man skal jo skælde sig ud fra mændgen.. |
|
Fandt lige nogle flere ledige domæner på 3 bogstaver: ezo.dk, kbx.dk, onx.dk, opx.dk, gkx.dk, gky.dk, xxj.dk, xxd.dk, yyc.dk, yzy.dk, syz.dk, xyy.dk, xfd.dk, xzy.dk, qxm.dk, bxm.dk, mxy.dk, qbb.dk, qaa.dk Der er mange flere endnu, men de bliver nok nødt til at indeholde enten q,x,y eller z
|
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
|
Hej med jer igen.. Så er Navnet fundet :-) Tak for jeres hjælp, så kunne jeg endelig blande tingene lidt sammen og finde det rette.. |