Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dedicated server?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og har et størere projekt der skal op og køre med en del portaler osv, og jeg skal bruge stabilitet og sikkerhed for optid, hurtighed og ikke mindst service hvis der skulle ske noget kritisk på serveren eller lign..

Er der nogen som kender nogen gode udbydere på det punkt til en "fornuftig" pris. PRisen er ikke afgørende.. da jeg skal bruge kvalitet.

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 19:00

Jeg bruger selv webglobe.dk

Hvis prisen er fuldstændig ligegyldig er der TDChosting.dk og Scannet.dk

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 19:32

Jeg har haft servere hos leaseweb i holland, der er yderst fornuftige pingtider, og prisen er også fin.

http://www.leaseweb.com/

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:35

Du skal være velkommen til at give mig et kald på 41 28 28 08 eller mmc@specialhosting.dk til en snak om dine muligheder, hvad der er godt og skidt og helt specifikt, hvad du skal være opmærksom på :) Jeg vil selvfølgelig også gerne byde ind med en løsning, men det kan vi altid kigge på senere. Det lyder til at du kunne bruge lidt hjælp til at få afdækket dit behov :)

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 443
Skrevet kl. 23:16

Jeg vil anbefale dig at overveje om en VPS er nok for dig. De fleste steder kan du nemt opgradere en VPS når du løbende får brug for mere kapacitet.

Jeg har selv 3 VPS'er med forskellige kapaciteter og forskellige prislejer hos Fab:IT som altid har ydet super telefonisk support.

De har sat overvågning op for mig således at jeg løbende holder øje med forbrug af harddisk, ram, cpu mv. Og når det nærmer sig grænsen så beder jeg dem bare opgradere.

Jeg kan se at de på vpsforce.eu har halv pris på VPS'erne pt., men det er vist også noget med at supporten er lidt anderledes når man bestiller der igennem i stedet for direkte. Prøv evt. at hør dem nærmere om det.

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 23:52

Hejsa

Hvis du skal have en dedikeret server eller en virtual i Danmark så har jeg indtil videre kun læste godt om

www.active-webs.dk

www.acenet.dk

Hvis serveren også må stå i et datacenter i tyskland kan jeg også være med :)

Mvh

Markus

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 16:11

RandomAccess:

Hejsa

Hvis du skal have en dedikeret server eller en virtual i Danmark så har jeg indtil videre kun læste godt om

www.active-webs.dk

www.acenet.dk

Hvis serveren også må stå i et datacenter i tyskland kan jeg også være med :)

Mvh

Markus

Tak for anbefalingen Markus, så må Acenet jo hellere melde sig på banen.

Jeg vil klart anbefale dig at starte med en virtuel server, som så kan udvides alt efter dine behov.

Vi har to mulige lokaliteter til det, en i Århus og en i København, hvor vi netop har taget vores nye Bladecenter og SAN i brug med VMware.

Vi har naturligvis mulighed for at sikre din virtuelle server bag redundante firewalls, backup af dine data er en selvfølge og med i prisen, uanset hvilken løsning vi finder ud af.

Du er velkommen til at kontakte os på tlf. 70 20 46 20 for at høre mere om hvordan vi kan hjælpe dig - Spørg efter Anders.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)