Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mødebooker eller telefonsælger tilbydes

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Mangler du en deltids mødebooker eller telefonsælger, så kan du her få en super god aftale.

Arbejdet udføres på ren provision og jeg kan evt. skaffe ringeemnerne. (her aftales pris)

Prisen afhænger af hvad der skal sælges eller bookes møder til, men priserne er rimelige. (f.eks. mødebooking med egne ringe emner typisk 550-650 + moms pr. møde.)

Jeg er meget dygtig, men også kræsen. Så kan ikke garantere at vi kan lave en aftale, men skriv til mig og lade os snakke.

Mvh Kim

mail. firmabarter@forum.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:48

Hej Barter

Du bliver nødt til at skrive noget om dig selv. Har du f. eks. noget erfaring med det, du tilbyder? Hvor gammel er du? (fordi alder har været et emne i en tidligere tråd) Hvor holder du til. Har du CVR-nummer mm?

Michael Kousgaard

Tilmeldt 26. Aug 09
Skrevet kl. 23:32

Hej Michael

Og alle andre interesserede. Jeg har 15 års erfaring med salg både "i marken" og pr. telefon. 7 af årene er via telefon. Jeg er 36 år og holder til omkring Bramming. Jeg har naturligvis et cvr nr.

Mvh

Kim

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:46

Hej Kim

Check min nye service ud, og se om det er noget, som du vil ringe ud på: http://abc.spaceagents.dk/sites/Leverandorservice/ - den er kun foreløbig og

hedder om et par dage www.indkobsafdelingen.dk

Jeg har en anden på opgaven, men en mere gør vel ikke noget.

Ren provision er jeg med på, hvis du er interesseret. Vi skal nok strikke noget sammen, som vi begge kan være tilfredse med. Ring på 61 28 83 84

eller skriv på fokus@mail.tele.dk

Husk at slå PM (personlig meddelelse) til, hvis du vil have henvendelser ad den vej.

Michael Kousgaard

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 12:43

Har du et telefonnummer, som jeg må kontakte dig på?

Tilmeldt 26. Aug 09
Skrevet kl. 02:44

Hej Nikolaj

Kontakt mig venligst pr. mail.

Mvh Kim

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)